Senaste nytt

Vilka flygbolag ska man välja för resa till Kanarieöarna om man vill resa med full service?

Alf

Medlem
SAS har hört din önskan! 330 på väg till LPA

Äntligen har SAS tagit till sig vad jag önskat här på forumet:). Nu blir det Kanarieöarna. Endast sex timmars flygning med full business service. Ingen ransonering till tre alkoholhaltiga drycker, ingen virus och ingen prostitution och pedofiler på stränder och barer. Pris 14 999 kr för en business biljett eller några futtiga Eurobunuspoäng. Ni kan också välja @palmen något dyrare biljett för 25 000kr men då får ni förmodligen något bättre champagne.

Jag hade ju satsat på A321LR, men det är inte fy skam med en A330.

Vadå, en engångsföreteelse:eek:. Jaha, så var det med det. Jag får sluta drömma.
 

adhoc76

Medlem
Undrar om jag inte skulle kolla på Air Europa från Madrid till Kanarieöarna ... de tycks ha en bra business. Dock byte i MAD och med de risker det medför, men kanske ett litet stopp på Spanska fastlandet innan vidare färd? Vet ett riktigt trevligt hotell ...

Det där är kanske ett gångbart alternativ att överväga. Har börjat titta på alternativ till en bokad USA-resa med Karibienkryssning över jul och nyår. Ser inte ut som att detta blir av i och med pandemin. Möjligen kan Kanarieöarna vara en plan "B" som fungerar trots covid-19? Möjligen OT, men vad tipsar ni om för hotell i Madrid? Tänkte rikta in mig på Air Europas Dreamliner i Business sista biten.
 

Alf

Medlem
Det där är kanske ett gångbart alternativ att överväga. Har börjat titta på alternativ till en bokad USA-resa med Karibienkryssning över jul och nyår. Ser inte ut som att detta blir av i och med pandemin. Möjligen kan Kanarieöarna vara en plan "B" som fungerar trots covid-19? Möjligen OT, men vad tipsar ni om för hotell i Madrid? Tänkte rikta in mig på Air Europas Dreamliner i Business sista biten.

I vilken allians ingår Air Europa?
 
Toppen