Senaste nytt

[VIKTIG INFORMATION!]Har du en Amex voucher som ska användas under 2019?!

Xpressen

Medlem
H
Jag har försökt boka med voucher på SAS.se sedan i fredags. Hittar platser i Plus/Business och allt verkar frid och fröjd tills man passerat sidan för stolsval då man ständigt möts av detta:

Visa bifogad bild 101671

Blir till att ringa Tallinn skulle jag tro.

Har haft samma problem de 3 senaste gångerna jag bokat bonusresor på SAS.se. Har löst det genom att boka via Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS

Problemet där är att det inte gått att applicera voucher. Har löst det genom att boka med fly premium och sen ringt in till Tallinn och applicerat vouchern istället för fly premium.
 

Jompa

Medlem
Försökte boka idag på sas.se, för att slippa kötiden till Tallinn. 4 platser lediga som jag ska försöka boka. Bokar de första 2 (eftersom det inte går att använda 2 vouchers samtidigt) men då nollas de andra platserna. SUCK! Får ringa Tallinn imorgon ändå.
 

matt

Medlem
Ringde till Tallin 0903 idag. 3 minuters väntetid enligt den automatiska rösten, men jag fick vänta i lite drygt 30 min för att komma fram. Tyvärr blev slutresultatet "Computer says no" denna gång. HUACA känns inte aktuellt med väntetiderna som är just nu :(
 

samet

Medlem
Idag vid 09.05 sade rösten 4min väntetid. Tog 22min innan svar. Inga problem att boka genom att jag angav flighter separat.

Ända "miss match" mot AwardFares var FRA-GOT där AwardFares visade 4 biz medans Tallin bara hade Eco. Men det kvittade. Fick ju till en dubbel First med TG och NH. BKK-HND-FRA-GOT
 
Toppen