Jag bokade en natt på Radisson Waterfront Stockholm och ville använda deras "Lägst prisgaranti".
Jag har provat att klicka på deras webbsida på 2 ställen. Funkar ej.
Jag mailade BRG@radissonhotels.com för 4 dagar sedan och igen idag (då de skriver att de ska besvara mig inom 48 timmar och att jag ska höra av mig om de inte gör det). Inget svar.
Jag ringde dem igår på 08 50537246. Jag fick prata med 5 (!) personer. Alla bara slussade mig vidare till någon annan utan ett enda försök att förstå vad det handlade om. Sista personen jobbade på frontdesk på ett hotell i Sydafrika. Suck.
I morse skrev jag ett meddelande till Radisson på facebook (läst 09:29). Inget svar.
Vad göra?
Jag har provat att klicka på deras webbsida på 2 ställen. Funkar ej.
Jag mailade BRG@radissonhotels.com för 4 dagar sedan och igen idag (då de skriver att de ska besvara mig inom 48 timmar och att jag ska höra av mig om de inte gör det). Inget svar.
Jag ringde dem igår på 08 50537246. Jag fick prata med 5 (!) personer. Alla bara slussade mig vidare till någon annan utan ett enda försök att förstå vad det handlade om. Sista personen jobbade på frontdesk på ett hotell i Sydafrika. Suck.
I morse skrev jag ett meddelande till Radisson på facebook (läst 09:29). Inget svar.
Vad göra?