Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Homer

Medlem
Går bra till att börja med, men efter man klickat på bekräfta


The system is temporarily unable to process your request. Please try again. (9102)


System Error. Please try again later. If the problem persists please contact your Travel Support Desk. (4000 - 0)
 

Anders R

Medlem
Är guld fick mailet och lyckades kombinera med Fly Premium blev en helg till Kiruna 6-8 december för norrskensspaning och ev ishotellet. 2 vuxna och ett barn 12500 poäng och 1100 kr i + helt ok. Nu när jag försöker boka mera funkar det inte med Fly Premium ser jag...
 
Jag är guld, och får upp rabatten, samt kan kombinera med Fly Premium. Detta på "nya" sidan. Men det fungerar inte riktigt perfekt, ibland "reagerar" inte sidan, så rabatten räknas inte fram (eller så får man bara den här kampanjen, eller bara fly premium). Lösningen är då att byta avgång/klass till någon annan, och sedan gå tillbaka till den avgång/klass man vill ha, så kommer poängpriset att räknas om.

Edit: Någon gång har jag fått byta från Fly Premium till 2-4-1, och sedan tillbaka igen, för att allt ska "lossna". Det är bara att konstatera att dagens hemsidor är som gårdagens mekanik; om de inte funkar som de ska, sparkar man lite på dem, så löser sig det mesta. :)
 
Toppen