Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Fredde_G

Medlem
Verkar som att Lufthansa First inte är bokningsbart hos EuroBonus just nu. Tillgänglighet visas på United och LifeMiles men SAS kan inte se platserna. Har kollat på ett tiotal olika destinationer med samma resultat. Någon som har stött på liknande problem?
Menar du att Tallinn inte kan se platserna?
 

Fredde_G

Medlem
Surt, ska själv försöka lyfta hemresa till First på måndag. Platserna släpps på söndag men jag har förstått att det bara är att vänta till måndag morgon för att kunna göra bokningen. Hoppas detta har löst sig till dess.
 

Canadien

Medlem
Surt, ska själv försöka lyfta hemresa till First på måndag. Platserna släpps på söndag men jag har förstått att det bara är att vänta till måndag morgon för att kunna göra bokningen. Hoppas detta har löst sig till dess.
Surt, ska själv försöka lyfta hemresa till First på måndag. Platserna släpps på söndag men jag har förstått att det bara är att vänta till måndag morgon för att kunna göra bokningen. Hoppas detta har löst sig till dess.

Är du EBG+ så prova att ringa vanliga SAS under helgen på lite olika tider, här du tur får du en agent som är villig att ändra din bokning.
 
Är inte säker på att det bara är SAS som har issues, kollade precis United och det ser lite konstigt ut på flera rutter där också med ingen tillgänglighet i någon klass över flera dagar t.ex... Kanske något IT-relaterat problem som eskalerat...?
 

Tonton

Medlem
Problemet verkar kvarstå. Nån som sitter inne på någon info?

Försökte boka en LH F strax innan 17 idag. Gick inte.

Den vanliga orsaken, att biljetterna enbart är tillgängliga för nybokningar, var inte fallet idag. Ska testa mer imorgon och gräva i detta.

Något jag har noterat är att LifeMiles också har blivit av med i princip all sin publicerade tillgång på LH F
 

Doctor-X

Medlem
Brukar F till DTW komma och gå eller är det borta helt nu? DTW har ju varit en av de lättare destinationerna att få F till i USA.
 
Toppen