Senaste nytt

The Night Hunt- Nordic Choice höstkampanj

Alla ställen jag bott på hos nordic Choice så måste vouchern nyttjas det datumet som står på den. Aldrig fått använda en annan dag, trots att jag bodde ett halvår på samma hotell. Hade jäkligt mycket pet flaskor hemma ett tag.

Kom tillbaka en gång vid 00:30 och då gjorde man ett undantag och jag fick nyttja vouchern från dagen innan. Sjukt tråkig flexibilitet, och att man inte kan ta någon snacks är rätt kass också.
@palmen Är inte detta ämne värt en egen tråd?
 
Nu har jag bott 6 nätter, men inget mail om att det skulle ha kommit upp i en "lott" eller 7500. Poängen kommer kanske i och för sig när allt är slut, men det stod att man skulle få ett mail efter 5 nätter. Någon som fått ett?
 

intuition

Medlem
Har precis 5, men den sista har inte krediterats ännu, så jag förväntar mig mailet först om någon dag. (för ja, det stod tydligt att det skulle komma ett mail efter 5 natten med anvisning om hur man deltog i tävlingen )
 

Doctor-X

Medlem
Bott 8 nätter nu. Inget mail och inga poäng. Var i kontakt med kundtjänst idag och passade på att fråga om när poängen skall komma, fick detta som svar:
Når det gjelder vår "The night hunt" kampanje så vil poengene bli registert senest 11 januar 2021, så det drøyer litt før poengene kommer inn på konto.
For mer informasjon om denne kampanjen kan du klikke på linken under.
The Night Hunt | Nordic Choice Hotels
 

intuition

Medlem
Så, nu är jag också säkert över 5-gränsen och har inte fått något mail med info om hur man deltar i tävlingen.

Det kommer väl så småningom, men jag hade sett fram mot mailet som en bekräftelse på att det verkligen var registrerat 5 nätter.
 

ola840

Medlem
Fick äntligen mail idag om att jag hade uppnått 5 nätter (var ca 2 veckor sedan jag gjorde det). Fortfarande det diffusa att poängen ska komma "innan 11e januari" men skönt iaf att få bekräftelse på ens nätter har räknats.

"Höstjakten är igång…
… och med över 5 bodda nätter har du fångat det mest eftertraktade bytet. Du kommer att få dina välförtjänta bonuspoäng, dessutom kan du vara med och tävla om en hel hotellvåning. Jakten är inte slut än, fortsätt jaga så får du 7500 extra bonuspoäng för var femte hotellnatt som du bor. Alla extra bonuspoäng sätts in på ditt konto senast den 11 januari 2021. "
 

palmen

Moderator
Nu har jag 5 poänggivande nätter bokade i alla fall i perioden. Nuvarande restriktioner gör ju att antalet nätter som var planerade blivit begränsade.
 
Har du fått ett mail om att du haft 5 nätter? Jag fick ringa kundtjänst så fixade dom det. Nu har jag bott 10 nätter, men inget mail.....nej det blir ju inte så många nätter året ut tyvärr....
 
Toppen