Senaste nytt

Snart är det slut: United Polaris First

Senator

Moderator
@Senator, nu blev jag verkligen besviken på dig!
Skall även du börja med förkortningar, när du nästa gång skall köpa en pyjamas på NK så frågar du väl inte var ligger PJ avdelningen.
Trodde inte du använde dessa på hitts förkortningar
@fcx denna ordningsamma person skriver ut ordet pyjamas.
Oj, trodde jag aldrig skulle våga skriva ett sådant här in lägg, imorgon när jag inte kan ta bort detta inlägg så ångrar jag att jag skrev inlägget, kanske du kan ta bort det?

Ha ha. Med min Swinglish är PJ en axiom för pyjamas Men med några F segment per år, där man får PJ vem behöver NKs pyjamasavdelning?
 

Kimmen00

Medlem
@Senator, nu blev jag verkligen besviken på dig!
Skall även du börja med förkortningar, när du nästa gång skall köpa en pyjamas på NK så frågar du väl inte var ligger PJ avdelningen.
Trodde inte du använde dessa på hitts förkortningar
@fcx denna ordningsamma person skriver ut ordet pyjamas.
Oj, trodde jag aldrig skulle våga skriva ett sådant här in lägg, imorgon när jag inte kan ta bort detta inlägg så ångrar jag att jag skrev inlägget, kanske du kan ta bort det?

Fy att skriva NK när det heter Nordiska Kompaniet!
 

Mr Basic

Medlem
Sitter och planerar framtida resa/resor och undrar om ngn vet om alla Uniteds intercont-kärror har fått ”nya” polaris installerade eller om det är ngn typ/modell man bör undvika? :rolleyes:
Ping @Senator som verkar ha bra koll på United.
EWR/IAH-Europa är det jag tittar på. Vill också prova deras Polaris Lounge.
Bortse från Covid då detta som sagt endast är på planeringsstadiet. :)
 

mha321

Medlem
Sitter och planerar framtida resa/resor och undrar om ngn vet om alla Uniteds intercont-kärror har fått ”nya” polaris installerade eller om det är ngn typ/modell man bör undvika? :rolleyes:
Ping @Senator som verkar ha bra koll på United.
EWR/IAH-Europa är det jag tittar på. Vill också prova deras Polaris Lounge.
Bortse från Covid då detta som sagt endast är på planeringsstadiet. :)

De har en info-sida med hur mycket som är konverterat. Den är säkert inte helt up to date -- jag misstänker att den också hamnade under covid-påverkan. Där står ju om saker som "kommer 2020" -- men det är snack om att en del av de planen tas ur drift istället för uppgraderas. Men det är en start. Polaris Tracker - Desktop

Finns också en flyertalk wiki-thread med uppdaterad info: ✨ Polaris (& PP) Retrofits: Schedule, .... - Page 138 - FlyerTalk Forums

Framförallt 787-8 och 787-9 som bör undvikas, tillsammans med 767-400. 777 är väldigt nära alla uppgraderade.
 

JacobGBG

Medlem
Redan innan Covid-19 så var det mycket artiklar och snack om hur International First försvann mer och mer till fördel för Business och Privatjet. Pandemin har nog varit än mer av spiken i kistan för denna cabin class på många håll.

Ur ett cost perspektiv så är det nog svårt att försvara detta inventory både i luften och på marken.
 
Toppen