Sjekk inn og vinn med BusinessClass

En tråd i 'BusinessClass.no' startet av Redaksjonen, 29 August 2014.

1. Redaksjonen

Redaksjonen Medlem

Country:
    Norge Norge
    Sommeren har vært produktiv for BusinessClass-teamet. Vi har lansert et nytt forum som er hurtigere og bedre enn noen sinne. Nå har våre søstersider i Danmark og Norge egne forumsider som enda deler mye innhold med vårt svenske forum.

Nå ønsker vi at du sjekker inn og tester våre forum. Derfor har vi laget en enkel konkurranse med fine premier fra Brussels Airlines og BusinessClass-sidene. Alt du behøver å gjøre er følgende:

1. Besøk vårt nye forum på businessclass.no/forum

2. Klikk på www.businessclass.no/forum/login/ og opplev hvor mye bedre forumet har blitt. Har du ikke allerede en konto lager du enkelt din nye konto.

3. Skriv ett innlegg i konkurransetråden (denne). Fortell hvordan du ønsker å benytte disse flyformede mansjettknappene.

Så enkelt er det!

Konkurransen pågår til klokken 23:59 søndag 31/8. Deretter trekker redaksjonen tyve vinnere fra Norge, Sverige og Danmark – i alt 60. En person fra hvert land får Brussels Airlines gullfargede mansjettknapper, ti personer får sølvfargede mansjettknapper og alle tyve får et brev med fire BusinessClass tagger.

Sist redigert av en moderator: 29 August 2014
  2. Christian Hansen Kamhaug

Christian Hansen Kamhaug Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Jepp! Disse hadde kledd meg. Jeg bruker mansjettknapper daglig, og forsøker å tilpasse mine mansjettknapper til kunden ;-)

3. Aurora

Aurora Guest

Du må skrive i selve tråden, CK! :D

Sist redigert av en moderator: 29 August 2014
  4. Jacob

Jacob Medlem

Det er en for Sverige, en for Norge og en for Danmark.

5. Aurora

Aurora Guest

Aha, jeg kopierte lenken som var i posten ovenfor, men du har fikset det nå ser jeg :p

6. ribro

ribro Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Åh, et par av disse hadde gjort seg på meg. Jeg synes det er gøy å bruke mansjettknapper med tema, og siden jeg er så interessert av fly ville et par av disse passet fint på meg.

7. Catalin Nutu

Catalin Nutu Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Sånne har jeg ønsket meg lenge! Jeg har som mål å besøke 5 verdensdeler før jeg blir 35. Dette kaller jeg for "5 før 35" og jeg mangler bare én! Men i begynnelsen av neste år reiser jeg til Sør-Afrika og da er målet nådd! Tenk så flott det hadde vært å lov til å bruke disse knappene på "seiersturen" til CPT! Takk og lykke til til alle :)

8. Rismyhr

Rismyhr Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Passer fint på skjorten jeg skal ha på på neste flight...

9. Tore Langballe

Tore Langballe Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Trenger nye mansjettknapper til både jobb, reise og fest :)

10. PettR

PettR Ny medlem

Country:
    Norge Norge
    Skal bruke de både når jeg blir flydd, og når jeg selv flyr :)

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!