Senaste nytt

Singapore - New York non-stop är nu bokningsbart med Eurobonus

Taggen

Medlem
Någon som är sugen att boka och rapportera här om hur det är att befinna sig i business class på Singapore Airlines kommande A350-900UL flygplan i 18 h och 30 min?

Måste anses prisvärt med 140 000 poäng för 36 timmar i Business Class. Hur många flaskor champagne lastar de på en sådan flygning?

SASSIN.PNG
 
Någon som är sugen att boka och rapportera här om hur det är att befinna sig i business class på Singapore Airlines kommande A350-900UL flygplan i 18 h och 30 min?

Måste anses prisvärt med 140 000 poäng för 36 timmar i Business Class. Hur många flaskor champagne lastar de på en sådan flygning?

Visa bifogad bild 78170

Eller 70.000 med en 2-4-1 ;-)

Finns det något smidigt sätt att flyga Europa-Asien-Usa-Europa eller tvärtom med 2st 2-4-1 och en hel dle poäng? Jag tänker om man skulle vilja maximera.

Funkar open-jaw Europa-Asien///USA-Europa?
 

Taggen

Medlem
Rätta mig om jag har fel men måste inte open-jaw vara i samma zon? Hur skall de annars beräkna poängpriset? Är det olika priser så är min gissning att datorn kommer säga två separata bokningar.
 

Taggen

Medlem
Blir sugen på en dår-resa. Flyga på betald biljett med SAS från Stockholm Lördagen den 17 Nov och sedan hem den 21 Nov. Däremellan flyga med vändande plan EWR-SIN. Du har ca 6 timmar på Changi innan du vänder tillbaka. Det är hardcore men långt ifrån DOH-AKL i Economy med vändande flyg.
 

Alf

Medlem
Det är väl tur att det finns en del ”galningar” på detta forum:) På så sätt får man ju en recension av något man aldrig själv skulle ställt upp på. Men 36 tim i business med vändande flyg, även om det är Singapore Airlines, Nej tack. Men jag ser fram emot en rapport.
 

Berglund

Medlem
70 000 poäng med en Amexvoucher. Det betyder 7 Avishyror, till en kostnad av knappt 5000kr.

Lägg till lite flygskatter så landar vi varså? 6-8000kr? Till det kommer ju förstås positioneringsresan samt den avslutande hemresan. Troligtvis även någon hotellnatt i New York, annars lär det snurra ordentligt i huvudet när man kommer hem igen. Man kan nog få alltihop för 10-15 000 kronor. Samt ett ordentligt äventyr och viss legendarstatus!
 

fcx

Medlem
70 000 poäng med en Amexvoucher. Det betyder 7 Avishyror, till en kostnad av knappt 5000kr.

Lägg till lite flygskatter så landar vi varså? 6-8000kr? Till det kommer ju förstås positioneringsresan samt den avslutande hemresan. Troligtvis även någon hotellnatt i New York, annars lär det snurra ordentligt i huvudet när man kommer hem igen. Man kan nog få alltihop för 10-15 000 kronor. Samt ett ordentligt äventyr och viss legendarstatus!

Frågan är bara från vilket håll man vill göra den. EWR-SIN-EWR eller SIN-EWR-SIN.
 
Toppen