Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Axxo

Medlem
Är det någon som har bokat in en first med Singapore - boeing 777 och sedan fått boka om till First med a380 pga av corona?
 
Har en resa med dem i januari från London med deras senaste A380 - går det att uppgradera biljetten från business till first med poäng via SAS kundservice eller på plats vid disk/lounge?
 

gneken

Medlem
Jag tänkte mer på folk som hade bokat innan Corna kom och sedan fått boka om pga att flyget har varit inställt.
Bör vara samma regler, finns tillgänglighet på awardplats så går det. Inte hört att Tallinn gjort något undantag även om det varit inställt. Däremot vad de gör på marken under en pågående resa är en annan sak.
 

palmen

Moderator
Jag tänkte mer på folk som hade bokat innan Corna kom och sedan fått boka om pga att flyget har varit inställt.
Som jag skrev, det går inte. SAS har inte tillgänglighet till Singapores awards just nu av någon anledning. Om det är för att sas själva plockar bort det eller om Singapore gjort det vet jag inte. Men det är ej bokningsbart på något sätt.
 

Doctor-X

Medlem
Har en bokning i slutet av november i F på sträckan AMS-SIN (är ödmjuk för att denna resan kanske inte bli av även om man hoppas) och upptäckte nu att det inte går att boka F som vanlig revenue biljett på sträckan förens i december. Det är fortfarande 777-300ER som skall trafikera sträckan enligt bokningssystemet. När jag tittar närmare verkar som att det är endast FRA som destination i Europa som har bokningsbara biljetter i F från med start i slutet av oktober. Även LHR är bara bokningsbart i F från 1a dec.

Någon som har hört om Singapore Airlines stängd ner sin F-kabin tillfälligt?
 

Tonton

Medlem
Har en bokning i slutet av november i F på sträckan AMS-SIN (är ödmjuk för att denna resan kanske inte bli av även om man hoppas) och upptäckte nu att det inte går att boka F som vanlig revenue biljett på sträckan förens i december. Det är fortfarande 777-300ER som skall trafikera sträckan enligt bokningssystemet. När jag tittar närmare verkar som att det är endast FRA som destination i Europa som har bokningsbara biljetter i F från med start i slutet av oktober. Även LHR är bara bokningsbart i F från 1a dec.

Någon som har hört om Singapore Airlines stängd ner sin F-kabin tillfälligt?
SQ delays some first-class booking options | TTR Weekly
 
Toppen