Onelifetolive
Medlem
Jag har den senaste tiden märkt att jag inte har fått eurobeuronus-poäng på mina Scandic-vistelser, trots att jag har varit noga med att uppge detta önskemål vid såväl in- som utcheckning.
Istället har det ramlat in Scandic-poäng på kontot.
När jag sen har kontaktat medlems-service för att få detta korrigerat har jag i hälften av fallen blivit nekad EB-poäng, med motiveringen att det inte går att ändra (fast det går uppenbarligen ibland).
Hur som helst...
Här om dagen checkade en kollega (Red level) in på Scandic Continental i Stockholm och fick höra att han var tvungen att välja mellan mellan eurobonus-poäng eller sina 150-kronors-vouchers.
Han kunde alltså inte få både och.
Det här står det ingenting om på hemsidan.
Fler som råkat ut för liknande?
Istället har det ramlat in Scandic-poäng på kontot.
När jag sen har kontaktat medlems-service för att få detta korrigerat har jag i hälften av fallen blivit nekad EB-poäng, med motiveringen att det inte går att ändra (fast det går uppenbarligen ibland).
Hur som helst...
Här om dagen checkade en kollega (Red level) in på Scandic Continental i Stockholm och fick höra att han var tvungen att välja mellan mellan eurobonus-poäng eller sina 150-kronors-vouchers.
Han kunde alltså inte få både och.
Det här står det ingenting om på hemsidan.
Fler som råkat ut för liknande?