Senaste nytt

SAS Webshopping

tomle

Medlem
Jag handlar på webhallen lite då och då men glömmer att klicka mig in via shoppingportalen. Har lagt till en länk i webbläsaren men det hjälper tyvärr ändå inte. :(

Handlade på CDON idag, kom på nu att jag glömde klicka mig in via SAS...Och då har jag ändå en synlig länk i Firefox!
 
Last edited:

Patrik

Medlem
Man vet att man är en points-junkie när man köper macaffee antivirus via portalen för att det är 140p per spenderad 100kr,
trots att jag vet att det är ett av de antivirusprogram som har sämst träffyta och tar alldeles för lång tid på sig att få ut definitioner för nya hot. :p
 

Silferlood

Medlem
Fick höra att de igår har bytt 'leverantör' av sidan, vilket innebär att en del företag försvunnit och andra tillkommit. Jag handlade idag ett par gaminglurar åt en av sönerna på Netonnet, funkade bra att logga in och göra köpet, inga stora poäng, men alla bäckar små gör en stor å.
 

Homer

Medlem
Grrrrrr!
Jag hade tänkt köpa en massa elektronik från CDON men ser nu att intjäningen
har försämrats kraftigt, 100kr ger bara 4 poäng nu jag tror det var 12 tidigare.
 

Homer

Medlem
Grrrrrr!
Jag hade tänkt köpa en massa elektronik från CDON men ser nu att intjäningen
har försämrats kraftigt, 100kr ger bara 4 poäng nu jag tror det var 12 tidigare.

Fast jag tror att de höjt intjäningen från webhallen, 16 nu jag tror det var 8 förrut?
Pixmania också 16, kommer inte ihåg om det var det tidigare
och Misco 22 poäng !
https://onlineshopping.flysas.com/se/displayMerchant?mid=7042

Lagom till vintern är Däckonline borta och bythjul.com är dyrare på det jag tänkte köpa
 
Last edited:
Toppen