Hittar ingen rea där. Någon speciallänk eller?Extra segt då Care of Carls vinterrea drog igång idag...
Den brukar generar många sköna Eurobonuspoäng... men inte i år. Första beställningen är redan lagd men utan EB-poäng.
Fast man bör väl kunna efterregga? Eller?Extra segt då Care of Carls vinterrea drog igång idag...
Den brukar generar många sköna Eurobonuspoäng... men inte i år. Första beställningen är redan lagd men utan EB-poäng.
Det hoppas jag, eller nästan förutsätter jag, de kan ju se min historik hur jag brukar använda Portalen för mina köp därFast man bör väl kunna efterregga? Eller?
Hittar ingen rea där. Någon speciallänk eller?
Det skulle jag absolut inte utgå ifrån. De får inte sin kickback då det inte går att handla genom dom. Huruvida de då slänger ut poäng på folk som säger att de skulle handla med deras kickback låter jag vara osagt, men ställ in dig på att det inte går, annat vore bonus.Fast man bör väl kunna efterregga? Eller?
Sant, tur jag köpte allt nödvändigt och icke nödvändigt under mastercards december kampanj, extra chinos, ipads till barnen, padelracket (för att täcka nästa vredesutbrott), därtill 24 rör bollar, 3 st 3-pack boxer från björn borg, golfbollar, osv osv. Så missar nog inget själv tack och lov men väldigt B man inte kan logga på under mååånga veckor.Det skulle jag absolut inte utgå ifrån. De får inte sin kickback då det inte går att handla genom dom. Huruvida de då slänger ut poäng på folk som säger att de skulle handla med deras kickback låter jag vara osagt, men ställ in dig på att det inte går, annat vore bonus.
Ojdå... verkar vara ett allvarligt fel här.
Har några inköp som inte syntes innan sajten gick ned. Frågan är hur det hanteras när sajten väl kommer upp igen, om man lätt kan koppla och anmäla för saknade poäng...
Jag handlade för 35k på Sonos när de hade 50 poäng per 100kr. Inte fått ett dugg och inte fått något svar på mitt supportärende heller. Irriterande att det ALLTID ska vara strul och att där inte finns någon riktig support att få tag på.
Under den gångna veckan fick jag faktiskt poäng levererat för köpen gjorde innan siten gick ned. En av köpen hade jag ett ärende på som jag följde upp för ett par veckor sedan. Det köpet gjordes i början av november. Det verkar som att det behöver har gått minst 8 veckor för att supporten ska agera.Jag handlade för 35k på Sonos när de hade 50 poäng per 100kr. Inte fått ett dugg och inte fått något svar på mitt supportärende heller. Irriterande att det ALLTID ska vara strul och att där inte finns någon riktig support att få tag på.