Senaste nytt

SAS Webshopping

GOTBound

Medlem
Extra segt då Care of Carls vinterrea drog igång idag...

Den brukar generar många sköna Eurobonuspoäng... men inte i år. Första beställningen är redan lagd ;) men utan EB-poäng:mad:.
 

GOTBound

Medlem
Fast man bör väl kunna efterregga? Eller?
Det hoppas jag, eller nästan förutsätter jag, de kan ju se min historik hur jag brukar använda Portalen för mina köp där ;)
Hittar ingen rea där. Någon speciallänk eller?

Ja, invite.
Care of Carl har ett opublicerat tier nivå system [nkl. vad som krävs för att kvalificera för de olika nivåerna; Guld, Silver och Brons, ev. finns en ännu högre nivå] baserat på hur mkt man handlar. Enda gång du ser din tier är färgen på den skriftliga inviten när den kommer i brevlådan.

Rean ”startar” officiellt på tisdag.
94E1F5DE-6516-466D-8174-E917A989F9F7.jpeg
 
Last edited:

squeezen

Medlem
Det skulle jag absolut inte utgå ifrån. De får inte sin kickback då det inte går att handla genom dom. Huruvida de då slänger ut poäng på folk som säger att de skulle handla med deras kickback låter jag vara osagt, men ställ in dig på att det inte går, annat vore bonus.
Sant, tur jag köpte allt nödvändigt och icke nödvändigt under mastercards december kampanj, extra chinos, ipads till barnen, padelracket (för att täcka nästa vredesutbrott), därtill 24 rör bollar, 3 st 3-pack boxer från björn borg, golfbollar, osv osv. Så missar nog inget själv tack och lov men väldigt B man inte kan logga på under mååånga veckor.
 

korthoga

Medlem
Ojdå... verkar vara ett allvarligt fel här.
Har några inköp som inte syntes innan sajten gick ned. Frågan är hur det hanteras när sajten väl kommer upp igen, om man lätt kan koppla och anmäla för saknade poäng...

Jag handlade för 35k på Sonos när de hade 50 poäng per 100kr. Inte fått ett dugg och inte fått något svar på mitt supportärende heller. Irriterande att det ALLTID ska vara strul och att där inte finns någon riktig support att få tag på.
 
Jag handlade för 35k på Sonos när de hade 50 poäng per 100kr. Inte fått ett dugg och inte fått något svar på mitt supportärende heller. Irriterande att det ALLTID ska vara strul och att där inte finns någon riktig support att få tag på.

För Sonos tog det ungefär två månader innan jag fick poäng för en beställning jag gjorde första dagarna i november. Tråkigt nog funka de inte för några dagar sen när jag beställde därifrån igen
 

Jim_

Medlem
Jag handlade för 35k på Sonos när de hade 50 poäng per 100kr. Inte fått ett dugg och inte fått något svar på mitt supportärende heller. Irriterande att det ALLTID ska vara strul och att där inte finns någon riktig support att få tag på.
Under den gångna veckan fick jag faktiskt poäng levererat för köpen gjorde innan siten gick ned. En av köpen hade jag ett ärende på som jag följde upp för ett par veckor sedan. Det köpet gjordes i början av november. Det verkar som att det behöver har gått minst 8 veckor för att supporten ska agera.
 

mkubisztal

Medlem
Fick detta svar som bekräftar vad tidigare personer trott, vilket är logiskt då de ej får någon kickback själva.

"Hej mkubisztal

Tak for din mail.

Det er desværre ikke muligt at efterregistrere køb.
Vi arbejder på højtryk for at få problemet løst, og vi håber på det igen vil være muligt at logge ind i slutningen af januar.

Vi beklager mange gange.

Fortsat god dag."
 
Toppen