Senaste nytt

SAS Webshopping

Nahoj

Medlem
Typ, kan man väl säga!
Appen går att använda "gratis" för att få lite statistik för sin egen del, jämföra veckans siffror mot veckan innan etc. Och bjuda in vänner till att jämföra deras konsumtion i jämförelse med min. Tävla om vem som gör av med minst el så att säga ;)
Jag blev tipsad av en polare om Greenely-appen just bara av denna anledningen. Han hade också Fortum sen tidigare.
Nu när jag blir kund så får jag tydligen tillgång till mera finesser i appen så som att kunna ladda elbilen utefter när elen är billigast osv, tydligen.
Har själv ingen elbil men kul grej för de som har!

Gillar som sagt appen då den är lite nördig! Så jag hoppas på att jag blir nöjd med deras avtal och utökade funktioner i appen!

Tack så mycket för info! Jag tar och signar upp mig för Greenely.
 

GOTBound

Medlem
Nordic Nest kör 50p/100 kr till och med midnatt [normala är 25p/ 100 kr].

Bra för de liksom mig behövde/behöver akutköpa adventsljusstakar [och lite icke akut julpynt när vi ändå var igång] då vi nu kom på att vi bestämde vid tjugondag Knut att byta ut några av stakarna som då förpassades vidare.
 

Doctor-X

Medlem
Nordic Nest kör 50p/100 kr till och med midnatt [normala är 25p/ 100 kr].

Bra för de liksom mig behövde/behöver akutköpa adventsljusstakar [och lite icke akut julpynt när vi ändå var igång] då vi nu kom på att vi bestämde vid tjugondag Knut att byta ut några av stakarna som då förpassades vidare.

Passade också på att köpa lite saker från Nordic Nest igårkväll då de dragit igång Black Week. Aldrig några problem med poängen som registreras snabbt, sen tar det alltid några veckor innan de trillar in på kontot. Drog även iväg en beställning hos Kahvi Kaveri som också har Black Week och har bra rabatt på den vattenkokaren (Vattenkokare Fellow ”Stagg EKG Electric Matte Black” - Kahvikaveri ) jag spanat in nu i drygt ett år.
 
Last edited:

Nahoj

Medlem
Nix det har jag inte fått, ännu.
Brukar ju gå fort på andra bolag men denna verkar dra ut på tiden så att säga. Ser det väl inte som ett jättestort problem, ändå inte jättemånga poäng. Men ändå, poängen ska jag ju ha!
Får väl byta till Fortum senare i värsta fall :rolleyes:

Gjorde beställning igår kväll, men har heller inte fått något besked om "poäng på väg". Ska försöka att komma ihåg att rapportera när det förhoppningsvis sker något.
 

Big Birger

Medlem
Funderar på en ny TV, och funderar på någon Samsung-variant. Texten på sidan Få 30 SAS EuroBonus-poäng för varje 100 kr du handlar för | Samsung Sverige var inte direkt övertydlig (se bilden nedan). Ringde deras support, och det är 30 poäng/100 kr som gäller fram till årsskiftet. Han höll med om att det inte var supertydligt. :)

Samsung har för övrigt en del reklam om att de kommer ha erbjudanden på torsdag, så kanske kommer det något bra senare i veckan.

upload_2020-11-23_13-21-48.png
 

Tongen2

Medlem
Funderar på en ny TV, och funderar på någon Samsung-variant. Texten på sidan Få 30 SAS EuroBonus-poäng för varje 100 kr du handlar för | Samsung Sverige var inte direkt övertydlig (se bilden nedan). Ringde deras support, och det är 30 poäng/100 kr som gäller fram till årsskiftet. Han höll med om att det inte var supertydligt. :)

Samsung har för övrigt en del reklam om att de kommer ha erbjudanden på torsdag, så kanske kommer det något bra senare i veckan.

Visa bifogad bild 115034

Tips!
Samsungs hemsida brukar generellt vara dyrare än övriga handlare på marknaden.
Tog QE65Q9T som exempel, 17 990 på Webbhallen och 24 990 på Samsungs hemsida. Kanske inte gäller alla modeller, men kan va bra att kolla även om de själva har bra erbjudanden på torsdag!
 
Toppen