Senaste nytt

SAS Webshopping

Ilmu90

Medlem
Accent är tillbaka i webshoppen. Däremot är det 25 poäng/100 kr jämfört med fysiska butiker där man får 50 poäng/100 kr från eurobonus everyday. Konstigt att man kör på två olika poängsystem.
 

Robert flysas

Moderator

varva77

Medlem
Vet inte om jag lyckats blocka mig från kommunikation eller nåt men är inte SAS usla på att informera/marknadsföra bonusshoppen och Everyday? Normalt är det ju mer eller mindre bara spam man får från div företag men i detta skulle jag ivf få möjligheten att veta vilka butiker som tillkommit/ PÅ VÄG att försvinna, dubbla poängkampanjer osv...
 

suki

Ny medlem
Håller med, ibland så dyker det till och med upp nya kampanjer som inte syns under ”aktuella kampanjer”. Enda sättet mig veterligen att vara säker att man inte missar nåt är att skrolla igenom alla butiker med jämna mellanrum.
 

Frisk78

Medlem
jag har felanmält Lyko till online shopping. Fick svar att dom skulle kontakta lyko och kontrollera länken till sidan.


Jag handlade igår från Lyko och mitt köp är inte ens registrerat och vid det här laget så skulle jag haft poängen redan. Lyko har ju alltid varit blixtsnabba. Väntar för övrigt på att köp från Animail.se ska registreras också. Det har sällan eller aldrig varit problem med registreringen av poäng (för min del) utan oftast utbetalningen av poäng som kan ta tid.
 

Robert flysas

Moderator
Jag handlade igår från Lyko och mitt köp är inte ens registrerat och vid det här laget så skulle jag haft poängen redan. Lyko har ju alltid varit blixtsnabba. Väntar för övrigt på att köp från Animail.se ska registreras också. Det har sällan eller aldrig varit problem med registreringen av poäng (för min del) utan oftast utbetalningen av poäng som kan ta tid.

Sen några månader är Lyko mycket sega. Jag har fått maila in ”bevis” 6 ggr av totalt 9 beställningar sen april.
 

Skogi

Medlem
Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.
 

Axxo

Medlem
Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.
Jag köpte på 24.se för en månad sedan, Poängen har varit påväg sedan köpet. (köpet reggades direkt).
Hoppas det inte blir något strul med att få över poängen :)
 
Toppen