Senaste nytt

SAS Webshopping

"Erbjudandet är giltigt för alla köp av kampanjprodukter från 01.04.2020 till 31.05.2020 oavsett återförsäljare i Norge, Sverige eller Danmark. Endast två köp per EuroBonusmedlem kan bli registrerade under kampanjperioden. Köpet måste vara genomfört under perioden (från 01.04.2020 till 31.05.2020). Den kompletta listan på produkter som ingår i erbjudandet finns nedan. Poäng blir inte registrerade om inte kvittot laddas upp och bifogas i formuläret. Registreringen av poäng måste göras senast 31.07.20."
Dock jävligt dyra poäng, såg ut som man fick lov att punga ut 15-20k för en sådan produkt.

Tack för du kollade detta, lät ju inte så intressant om man inte verkligen behöver något just från dem =)
 

Fredde18

Medlem
Beställde från ASOS i början på februari. I grunden skulle det gett ca 1100p (50p/100kr då) men efter lite retur så behöll vi kläder som skulle ge ca 150p. Jaja, alltid något. Det stod dock "poäng på väg 1100p" ganska länge så den omoraliske poängjägaren anade morgonluft. Luften gick dock ur häromdagen när mailet om att poängen förts över dök upp...
Jag fick 7 poäng!

Orkar inte ta den striden utan tänker glatt, många bäckar små. 7 poäng är ju trots allt 0,014% av en 2-4-1 med SAS longhaul i business. Gör jag 7143 likadana köp till så har jag mina 50 000 poäng. :)

Trevlig kväll!
 

M.K

Medlem
84EEBE81-3A5E-440D-B685-699A1B2AC3A4.jpeg


Trevlig ny kampanj med en bra operatör. De har numera även E-sim. Svensk inkomst föregående deklarationsår krävs dock av någon oklar anledning.
 

Olle K

Medlem
Jackpot idag från webshoppen. 6 godkända och överförda köp på samma dag och ett godkänt köp igår, totalt dock bara ca 200 p.
 
lolz.jpg

En av höjdpunkterna på dagen är att varje morgon kolla aktuella saldot på Eurobonus samt vilka poäng som trillat in och inte.
Såg denna dragning i hade gjorts samma minut som jag satt och kollade, jag har inte köpt något därifrån, inget har dragit på mitt Mastercard heller och jag har inte fått någon email bekräftelse om någon lagd order heller, har någon varit med om något dylikt förut?! Känns ju lite olustigt om någon på något sätt kommit över mina uppgifter och börja shoppa loss.
 
Toppen