Senaste nytt

SAS Webshopping

PhNi

Medlem
Cervera är på kampanj denna vecka. Någon som vet ifall du får poäng om du använder en rabattkod på 20% i kassan?

Även fast det står i villkoren så har det onekligen fungera tidigare i andra shoppar.
  • If you use voucher or discount codes, you will not be able to earn EuroBonus points.
 

gneken

Medlem
Cervera är på kampanj denna vecka. Någon som vet ifall du får poäng om du använder en rabattkod på 20% i kassan?

Även fast det står i villkoren så har det onekligen fungera tidigare i andra shoppar.
  • If you use voucher or discount codes, you will not be able to earn EuroBonus points.
Ingen kan garantera att det funkar. Mitt tips är att applicera rabattkoden först innan du klickar dig in från onlineshoppingportalen.
 

Fredde18

Medlem
Jag handlade på Sportamore via portalen,detta skedde 4 juli i somras. Således gott och väl 8 veckor sedan. Poängen står som "poäng på väg till dig" och det är ju bra men med tanke på att Sportamore nu är borta från portalen och tiden (8v) runnit förbi, tror ni jag ändå ska sitta lugnt i båten och vänta eller borde jag kontakta kundtjänst? det handlar om drygt 1000p så jag vill inte bara rycka på axlarna...
 

Syversen

Medlem
Jag handlade på Sportamore via portalen,detta skedde 4 juli i somras. Således gott och väl 8 veckor sedan. Poängen står som "poäng på väg till dig" och det är ju bra men med tanke på att Sportamore nu är borta från portalen och tiden (8v) runnit förbi, tror ni jag ändå ska sitta lugnt i båten och vänta eller borde jag kontakta kundtjänst? det handlar om drygt 1000p så jag vill inte bara rycka på axlarna...

Min erfarenhet är att kontakt med kundtjänst brukar kunna snabba på processen i dessa lägen.
 

Big Birger

Medlem
Gjorde misstaget att beställa "Glossy Box"-prenumeration till 14-årig dotter i julklapp förra året. Nu är hela huset fullt av "produkter" och till råga på eländet har jag precis beställt adventskalendern för 1000 spänn. Imorgon när den släpps även till lyckliga medmänniskor som inte prenumererar säljer den tydligen slut på 30 minuter. Tröstar mig med 50 poäng/100 kr. :(
 

Skogi

Medlem
Verkar som att SAS teamet hade fullt upp idag. Alla köp som jag efterregistrerat/saknat poäng för trillade in på kontot. En välkommen överraskning i nu höstkylan!
 

squeezen

Medlem
Jag har tjänat 3000 poäng på senare tid genom att köpa presentkort på "BokaDirekt" (60p per 100kr) som jag sedan använder varje gång jag går till frisören! :) Tagit en månad varje gång för poängen att trilla in på kontot.
Den där kan vara lurig dock, många anslutna aktörer som använder bokadirekt accepterar inte deras presentkort
 
Toppen