SAS Webshopping

En tråd i 'SAS Group & EuroBonus' startet av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

  1. squeezen

    squeezen Medlem

    Bosted:
    Södra Sverige
    Country:
    Sverige Sverige
    Har inte ens fått mailet om att poäng är på väg.
     
  2. Berlinkid

    Berlinkid Medlem

    Bosted:
    Stockholm
    Country:
    Sverige Sverige
    Nån mer som har problem att logga in på online shoppingen?
     
  3. gneken

    gneken Medlem

    Country:
    Sverige Sverige
    Får felmeddelande när jag försöker
     
    Berlinkid liker dette.
  4. Shoreline

    Shoreline Medlem

    Country:
    Sverige Sverige
    Vill bara påminna alla med webhotell och domän hos surftown, att säga upp det. Räcker alltså inte att bara inte betala fakturan.

    Görs enklast via Kontakta Surftown | Surftown och deras chatt där. Tog mig ett par minuter, och har fått bekräftelsemail på att domän ej kommer att förnyas, och att hotellet är annullerat.
     
    Johanssonalex liker dette.
  5. Hubert

    Hubert Medlem

    Country:
    Sverige Sverige
    Någon som hoppade på A3 fiber som kan ge lite input i hur bra det fungerar? Jag har Telenor idag men kan ju tänka mig att byta om fibern inte strular... :)
     
  6. Mr.cake

    Mr.cake Medlem

    Country:
    Sverige Sverige
    Signade upp mig idag, får se när poängen kommer in :)
     
    Big Birger liker dette.
  7. Big Birger

    Big Birger Medlem

    Bosted:
    Stockholm
    Country:
    Sverige Sverige
    Samma här. Vad jag hört så har det fungerat bra för de som hoppade på förra omgången. Håller tummarna att allt kommer fungera som det ska.
     
  8. Jackie

    Jackie Medlem

    Bosted:
    Malmö
    Country:
    Sverige Sverige
    Verkar som inte det fungerar att logga in till SAS Shop, testat att logga in på olika företag nu utan att lyckas.
    Funkar det för er?
    Får nedan felmeddelande.

    LOG IN
    Username
    Password
    LOG IN
    Unable to log you in. Please try again.
    Forgot your password?

    Not yet a member? Sign up here
     
  9. Karlssonskan

    Karlssonskan Medlem

    Bosted:
    Sthlm
    Country:
    Sverige Sverige
    Jag signade upp mig men tog sedan tillbaka det pga att Comhem gav mig ett så bra erbjudande.
    Men nu efter 1 månad med CH fiber så ger jag nog upp och byter iaf till A3.
    Vet att A3 har haft problem i mitt område och då kommer det ett sms samt mail om detta. (Fastän jag inte är kund där.) Men deras problem känns som en vårvind kontra CH, där jag har problem 4 kvällar av 7 i veckan. Typ.
     
  10. MrRy

    MrRy Medlem

    Country:
    Sverige Sverige
    Jag har haft A3 i över ett år och bara haft ett avbrott pga A3 som berodde på ett planerat arbete. Däremot har jag haft en del avbrott som berott på leverantören för stadsnätet där jag bor.
     

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!
×