Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Non-stop

Medlem
Pratade med en man vars namn började med ABC123 tidigare idag och fick bra service. Han kunde boka de flighter jag ville ha, tog betalt och biljetterade. Samtalet tog max 10 min.
 

Resetokig

Medlem
Ringde precis in för att kolla tillgänglighet och la på med en bokad resa. Frågade om han kunde hitta en resa till Miami med TAP som jag sett hos Canada, men inte United. Det kunde han! Fixade även hemresan med ett inrikesflyg med United. Är det någon som lyckats få till något annat än ekonomi med United inrikes?
 

Johan Gott

Medlem
Ringde precis in för att kolla tillgänglighet och la på med en bokad resa. Frågade om han kunde hitta en resa till Miami med TAP som jag sett hos Canada, men inte United. Det kunde han! Fixade även hemresan med ett inrikesflyg med United. Är det någon som lyckats få till något annat än ekonomi med United inrikes?

Jag lyckades för ca 2 år sedan, men bara den enda gången. Många har rapporterat på forumet att det är svårt.
 

JacobGBG

Medlem
Ringde precis in för att kolla tillgänglighet och la på med en bokad resa. Frågade om han kunde hitta en resa till Miami med TAP som jag sett hos Canada, men inte United. Det kunde han! Fixade även hemresan med ett inrikesflyg med United. Är det någon som lyckats få till något annat än ekonomi med United inrikes?

Lyckades för ca 4 år sedan på en OJ EWR-SFO LAS-EWR men då var hela biljetten endast inrikes USA.
 

fcx

Medlem
Ringde precis in för att kolla tillgänglighet och la på med en bokad resa. Frågade om han kunde hitta en resa till Miami med TAP som jag sett hos Canada, men inte United. Det kunde han! Fixade även hemresan med ett inrikesflyg med United. Är det någon som lyckats få till något annat än ekonomi med United inrikes?
För 4-5 år sedan var det inga problem att hitta inrikes med United, men sedan så försvann tillgängligheten nästan helt. Ibland går det att hitta platser nära inpå avgång, men oftast är det helt stängt.
 

nissefalk

Medlem
Idag gick det undan såg att SAS släppt massor med platser till Tokyo hela Augusti och jag hade redan en enkel från Tokyo den 2a September, kom fram efter en signal gav mitt boknings nummer och ville ha en utresa tillagd och voucher applicerad, hela samtalet klart på 4 minuter.
 
Idag gick det undan såg att SAS släppt massor med platser till Tokyo hela Augusti och jag hade redan en enkel från Tokyo den 2a September, kom fram efter en signal gav mitt boknings nummer och ville ha en utresa tillagd och voucher applicerad, hela samtalet klart på 4 minuter.
Verkar vara vidöppet åt ena håller medans de är igenbommat på business class på hemresan......
upload_2021-3-8_15-58-56.png
 

nissefalk

Medlem
Verkar vara vidöppet åt ena håller medans de är igenbommat på business class på hemresan......

Precis så var det åt andra hållet när jag bokade en enkel från Tokyo och hoppades att utresa skulle dyka upp, så om man har poäng nog rekommenderar jag att boka en utresa nu och sedan hoppas på att retur öppnar upp sig.

Fortfarande högst oklar om man kommer in i Japan i Augusti men nu släpper jag min resa i April och Juni.
 
Toppen