Senaste nytt

SAS nya hemsida

gjohansson

Medlem
Försökte hitta var man kunde plocka fram sin bokning för att gå in och välja sittplats men jag kunde aldrig hitta det efter 10 minuter så jag gav upp till slut.
 

aldrighemma

Medlem
Försökte hitta var man kunde plocka fram sin bokning för att gå in och välja sittplats men jag kunde aldrig hitta det efter 10 minuter så jag gav upp till slut.
Gå in på "Mina resor" och tryck på "Lägg till fler väskor" under den resa du vill seata. Logiskt? Förmodligen är det tänkt att man ska kunna trycka på stolen eftersom det dyker upp en symbol av en penna där (för att ändra), men det fungerar inte för mig.
 

trskial

Medlem
sas.no funkar felfritt för mig som boende i Norge.

sas.se där kommer man ingenstans just nu. Den tuggar och tuggar men inget sker.

Skulle vara kul om sas kunde lägga till mulitycity bokning nu på nya hemsidan när den rullar, en önskan från mig och säkert många andra också :)
 

AtleFlyg

Medlem
Jag får upp att mitt användarnamn redan används och där tar det stopp. Snopet!

Har du e-post som användarnamn? Jag råkade ut för att min e-postadress även var kopplad till ett av mina barns EB-konton och då tog det stopp.
Så prova att logga in med EB-nummer och lösenord, det står ju att det också ska fungera?
 

ekf

Medlem
Konsten att göra en långsam och buggig webbsida helt oanvändbar. Trodde först att de missat att anpassa den för så små skärmar som en Ipad har och muttrade för mig själv en stund.
Provade nu att använda sidan med Safari i helskärmsläge på min 27-tums iMac (5120x2880 pixlar) och det blev bättre, men förstår verkligen inte hur de som designat sidan har tänkt. Jag blir ledsen inombords när jag tänker på de som ansvarat för designen av sidan.
 
Toppen