Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

pswe

Medlem
Ytterligare en observationspunkt.
Fick svar från Banken, de menar att utifrån främst min omsättning och hur länge jag haft kortet, "tillsammans med andra faktorer" så är de villiga att ge mig 5 000 poäng om jag landar i att jag vill ha kvar kortet.
Tack för tipset om att skicka ett meddelande!
 
Ytterligare en observationspunkt.
Fick svar från Banken, de menar att utifrån främst min omsättning och hur länge jag haft kortet, "tillsammans med andra faktorer" så är de villiga att ge mig 5 000 poäng om jag landar i att jag vill ha kvar kortet.
Tack för tipset om att skicka ett meddelande!

Är du guld eller diamant? Igår fick jag också svaret att de kommer göra en ny "samlad bedömning" när jag betalat den högre avgiften. Idag var det inga problem att dela ut 10 000 poäng.
 

Håkan Ö

Medlem
Svar från SEB angående motiv till slopad rabatt för EBD. Enligt SEB är det SAS som tagit beslutet.

---

Vi har nu lagt på 10.000 poäng som kommer att föras över i september.

Beslutet av årsavgiften är tagit av SAS så vi hänvisar dig till dem vid frågor då vi på SEB Kort endast står för MasterCard-delen av ditt SAS EuroBonus World Mastercard. Hör istället av dig direkt till SAS EuroBonus på telefonnummer 0770-727 727 eller via hemsidan Upptäck världen med EuroBonus | SAS

Med vänlig hälsning,

Marie
 

samet

Medlem
Man tackar... idag fick jag poängen.
Screenshot_20200812-163833_SAS EuroBonus World Mastercard.jpg
 
Jag är EBG och meddelade SEB genom appen i söndags att jag funderade på att säga upp mitt kort eftersom det inte var särskilt användbart längre.
Jag fick svar idag att jag hade två val, antingen avslutar jag kortet och får tillbaka en del av årsavgiften, eller så väljer jag att behålla kortet och då får jag 5000 poäng för besväret.

De betonade också att jag inte kunde få sänkt årsavgift (vilket jag i och för sig inte heller hade efterfrågat så jag vet inte varför kundtjänst nämnde det).
 
Toppen