Senaste nytt

SAS eurobonus Mastercard premium

Räven

Medlem
Hej. Har ett litet bekymmer. Har flera köp jag har gjort på mitt nya eurobonus köp (ca 10000:) som inte registrerats någon bonus för på SEB eurobonus Mastercards hemsida.
Skall jag höra av mig till SEB kundtjänsts och höra varför det inte registrerats eller skall jag bara vänta o se? Det är i samband med att jag uppgraderade från classic till premium den inte registrerar alla köp.

tack
 
Hej. Har ett litet bekymmer. Har flera köp jag har gjort på mitt nya eurobonus köp (ca 10000:) som inte registrerats någon bonus för på SEB eurobonus Mastercards hemsida.
Skall jag höra av mig till SEB kundtjänsts och höra varför det inte registrerats eller skall jag bara vänta o se? Det är i samband med att jag uppgraderade från classic till premium den inte registrerar alla köp.

tack

Det är bara ringa och fråga. Skadar inte i detta fall.
 

Big Birger

Medlem
Finns en begränsning på 200 000 kr, så har man en spending över det antar jag att det inte genererar poäng. Men förhoppningsvis är det något annat som gått knas som kundtjänst kan rätta till. :)

"Med SAS EuroBonus Mastercard kan du tjäna Extrapoäng upp till 200 000 kr. per år." står det för SAS EuroBonus World Mastercard. För Premium-kortet är det obegränsad poängintjäning, men det är så klart klokare att spendera stora belopp via Amex istället om det går.
 
Hej. Har ett litet bekymmer. Har flera köp jag har gjort på mitt nya eurobonus köp (ca 10000:) som inte registrerats någon bonus för på SEB eurobonus Mastercards hemsida.
Skall jag höra av mig till SEB kundtjänsts och höra varför det inte registrerats eller skall jag bara vänta o se? Det är i samband med att jag uppgraderade från classic till premium den inte registrerar alla köp.

tack

Har du precis gjort bytet av kort? På både app och hemsida så kan man välja vilket kort man vill titta på där man antingen kan välja det nya premium eller det gamla. Det är inte det som strular?
 
Om man uppgraderar sitt ”vanliga” Mastercard till ett Mastercard Premium. Tar kortutgivaren en ny UC då? Jag ska strax byta bostad så vill helst inte dra på mig fler UCs.
 

ekf

Medlem
Om man uppgraderar sitt ”vanliga” Mastercard till ett Mastercard Premium. Tar kortutgivaren en ny UC då? Jag ska strax byta bostad så vill helst inte dra på mig fler UCs.
När jag nedgraderade togs ingen ny UC. Minns jag rätt så var även kontonumret för krediten detsamma efteråt, så i praktiken byter du bara hur du accessar redan godkänd kredit.
 
Toppen