Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

mischadee

Medlem
Jag hade brytpunkt igår. Kan man någonstans se hur jag fick behålla mitt Diamond? Jag hade bara ca 71 000 poäng och 7 flygningar. Det kan jag se på Lifetime Goldsidan men ser inte vad jag fick för att behålla Diamond? Vet inte ens om jag fick behålla Diamond. Får väl se om tre månader om jag får en otrevlig överraskning???
 
Måste man skriva / ringa till Eurobonus eller fixas detta automatiskt? Jag har brytpunkt i december. Förlängd status och LTG kvalificering dvs.
 
Tycker de borde kunna trycka över lite poäng från mitt 2017/2018 år..... Har brytpunkt 31 jan - 1 feb så får väl vänta en god stund på att få in poäng/flygningar för året. Och för de som undrar, jag fick inte Pandion :p

upload_2020-10-10_9-59-40.png
 

mha321

Medlem
Hah. Idag fick jag en ny "välkommen som lifetime gold". Trots att jag varit det sedan 2018.

Men föga trodde jag då att en vinst med det skulle vara att jag slipper oroa mig för att ni status inte förlängs i pandemin (jag har precis den där perioden som inte förlängs). Jag tror visserligen att de också förlängs så småningom, men det är skönt att ha ltg att falla tillbaka på...
 
Toppen