Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

FF#1

Medlem
Då skulle det läggas en beställning men då verkar hela Coop.se vara nere?
Kommer inte in varken via appen eller datorn? :(
 

eddo

Medlem
Tråkigt att det varit såhär i flera dagar nu. Får väl använda poängen som går ut i dagarna till bonuscheckar istället...
 

Attachments

  • Screenshot_20201030-090615_Chrome.jpg
    Screenshot_20201030-090615_Chrome.jpg
    36,7 KB · Visningar: 300

MLG55

Medlem
Då har min familj testat Coop i exakt två månader och jag måste erkänna att jag går inte tillbaka till Ica :D
På dessa månader har jag snittat 37000 poäng och skulle det snittet hålla i sig blir det 444000 poäng / år.
444000 x 0.12 = 53280 Eurobonuspoäng när jag växlar på kampanjer. Helt sjukt bra ju :D:D

Nu har jag bara handlat mat och har endast medlemskortet och betalar med Amex.

Hur gör ni andra? Finns det nåt mer tips som man kan tjäna ännu mer poäng på, som jag missar just nu?
 

jerk

Medlem
Då har min familj testat Coop i exakt två månader och jag måste erkänna att jag går inte tillbaka till Ica :D
På dessa månader har jag snittat 37000 poäng och skulle det snittet hålla i sig blir det 444000 poäng / år.
444000 x 0.12 = 53280 Eurobonuspoäng när jag växlar på kampanjer. Helt sjukt bra ju :D:D

Nu har jag bara handlat mat och har endast medlemskortet och betalar med Amex.

Hur gör ni andra? Finns det nåt mer tips som man kan tjäna ännu mer poäng på, som jag missar just nu?
Jisses!! 15k mat per månad. Jag som lever ensam storhandlar en gång. 1500kr
 

Frisk78

Medlem
Då har min familj testat Coop i exakt två månader och jag måste erkänna att jag går inte tillbaka till Ica :D
På dessa månader har jag snittat 37000 poäng och skulle det snittet hålla i sig blir det 444000 poäng / år.
444000 x 0.12 = 53280 Eurobonuspoäng när jag växlar på kampanjer. Helt sjukt bra ju :D:D

Nu har jag bara handlat mat och har endast medlemskortet och betalar med Amex.

Hur gör ni andra? Finns det nåt mer tips som man kan tjäna ännu mer poäng på, som jag missar just nu?

Handla i inloggat läge från Coops portal på tex CDON etc så får man bättre kurs än at handla genom SAS webportal. Ännu mer vid Coop +20% kampanjer förstås.
 
Toppen