SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

En tråd i 'SAS Group & EuroBonus' startet av mry, 7 Juni 2012.

1. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Jag får alltid mejla och trycka på. Får sällan svar, och ibland kommer det poäng, ibland inte, och ibland flera gånger snäppet sämre än SAS faktiskt.

M.K og Xpressen liker dette.
  2. Tonton

Tonton Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Det är en riktigt bedrift!

Mattias Holmén liker dette.
  3. FF#1

FF#1 Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    exakt, som att tala med en vägg och sen plötslig förbaramar någon sig över ens ärende och vips hade jag dubbelt så många poäng som jag efterlyste.... :)

Mattias Holmén liker dette.
  4. BjörnL

BjörnL Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Jag har sedan i somras gjort 10 köp genom Coops portal (5 Webhallen, 4 CDON och 1 InkClub).

InkClub kom snabbt, dagen efter beställningen tror jag (kanske till och med samma dag...).

Mina första 3 köp på CDON var utspridda över en månad, men alla tre kom in samtidigt efter cirka 40-45 dagar från första köpet. Det fjärde gjorde jag förra veckan och har inte fått något för ännu.

Från Webhallen kom inget automatiskt och när första ordern gick över 60 dagar började jag maila Coop. Jag har nu fått samtliga poäng från alla 5 ordrar, men det tog 7 mail till Coop och 1 till Webhallen över en period av cirka 2 månader (varav de flesta till Coop hittills förblivit obesvarade).

Xpressen liker dette.
  5. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Visst får man in fler EuroBonus poäng på ex cdon och webhallen genom coops webbshop vs sas webbshop? Alltså när man konverterar till EuroBonus poäng då.

Coop cdon 2p per kr
    1000kr=2000 poäng - 200 EBpoäng (250 vid kampanj)
    Sas cdon 15p/100kr
    1000kr = 150 EBpoäng - moms och frakt
    Har jag missat något?

Idaa Isaksson og Mattias Holmén liker dette.
  6. intuition

intuition Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Matematiken är rätt. Personligen tycker jag att coops partnerprogram är lite opålitligt. Du får ingen indikation på att cdon köpet registrerats och efter 3 månader ska du ev. försöka få coop kundtjänst att jaga förlorade poäng.

Men om det fungerar är allt bra

Frisk78 og Davvelavve liker dette.
  7. Olle K

Olle K Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Står "felaktig kampanjkod" nu på denna kod idag 19 oktober på mitt köp över 500 kr för hämtning i skåp.

8. varva77

varva77 Medlem

Inte kommit in nåt än men kanske får ge det ett par dagar. Dessa poäng skall jag ha, köpte medvetet en hel del extra Änglamark så de skall inte slippa undan!

Doctor-X, Samosaguas og aikelo liker dette.
  9. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Samma här, shoppade änglamark produkter för 1000kr, så förväntar mig 5000p. Scannat kvittot och har mailet från Coop med villkoren för kampanjen sparat i en PDF-fil.

varva77 liker dette.
  10. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    På kundtjänst lovas poängen från Änglamark-kampanjen under denna veckan: Poäng Änglamarks - Coop

Doctor-X liker dette.

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!