Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gus

Medlem
Menar du att de släpper flera tider vid midnatt? Vi har försökt leta fram alternativ för hemleverans men alla sidor har lediga tider först nästa lördag.
Yes, se inlägg 1165. Coop släpper "akuttider" vid midnatt. De ligger i en separat slot från de vanliga bokningsbara tiderna. Jag har inte storhandlat på ica på ett år utan handlar en stor order från coop varje vecka med leverans dagen efter eller samma dag. Tack vare denna genväg kan jag fortsätta med det. Detta gäller som sagt i centrala Stockholm, vet inte hur det fungerar i övriga landet.
 

Resetokig

Medlem
Yes, se inlägg 1165. Coop släpper "akuttider" vid midnatt. De ligger i en separat slot från de vanliga bokningsbara tiderna. Jag har inte storhandlat på ica på ett år utan handlar en stor order från coop varje vecka med leverans dagen efter eller samma dag. Tack vare denna genväg kan jag fortsätta med det. Detta gäller som sagt i centrala Stockholm, vet inte hur det fungerar i övriga landet.
Är i samma sits. Handlar så mycket vi kan på Coop och gillar deras utbud online. Hoppas kunna få till enligt knepet. Tack!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Davvelavve

Medlem
Har en ny strategi gällande matinköp. Jag skippar mat.se och kör all in på Coop. Behöver bara reda ut några frågetecken.

Första köp idag på ca 1500. Blir väl minst ett sådant till denna månaden eller två.

I slutet på månaden tänkte jag köpa presentkort för 3-4000 till nästa månads matinköp. Sedan rulla på så varannan månad.

Får man poängen i samband med köp av presentkorten? Dvs då kommer jag få 3-5000 poäng per 1000kr.
Går det endast att köpa presentkort i butik?
Går det att handla online med presentkorten? Väljer oftast att hämta färdiplockat då det värsta som finns är att storhandla.

Skummat igenom tråden endel men det är många inlägg.
 

Doctor-X

Medlem
Har en ny strategi gällande matinköp. Jag skippar mat.se och kör all in på Coop. Behöver bara reda ut några frågetecken.

Första köp idag på ca 1500. Blir väl minst ett sådant till denna månaden eller två.

I slutet på månaden tänkte jag köpa presentkort för 3-4000 till nästa månads matinköp. Sedan rulla på så varannan månad.

Får man poängen i samband med köp av presentkorten? Dvs då kommer jag få 3-5000 poäng per 1000kr.
Går det endast att köpa presentkort i butik?
Går det att handla online med presentkorten? Väljer oftast att hämta färdiplockat då det värsta som finns är att storhandla.

Skummat igenom tråden endel men det är många inlägg.

Du tjänar inga poäng vid köp av presentkort, väldigt tydligt under punkt 4 av medlemsvillkoren.

Poäng registreras inte avseende köp av tobak, spel, lotter, presentkort och förmedlade tjänster samt avseende andra särskilt uttryckta undantag. Poäng registreras inte heller för kontantuttag i kassan, automatuttag eller för betalning med pant.

Källa: Coop
 

Davvelavve

Medlem
Du tjänar inga poäng vid köp av presentkort, väldigt tydligt under punkt 4 av medlemsvillkoren.

Poäng registreras inte avseende köp av tobak, spel, lotter, presentkort och förmedlade tjänster samt avseende andra särskilt uttryckta undantag. Poäng registreras inte heller för kontantuttag i kassan, automatuttag eller för betalning med pant.

Källa: Coop
Tack för svar.

Då blir det nog mat.se framöver om jag gjort mina beräkningar rätt.
 

CMH

Medlem
Dubbla COOP-poäng: "Passa på att ladda upp med alla godsaker du behöver till påskhelgen. Du får dubbla poäng på allt du handlar – hela veckan! Gäller 6 - 12 april." (Se separat tråd: Coop dubbla poäng | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor)

Utöver det gick de även ut med ett medlems-quiz där man kan vinna upp emot 10.000 poäng. I mitt fall kunde jag dock inte svara på frågorna då frågorna på något sett hamnade utanför rutan avsedd för spelet... Med hänsyn till att enbart 10 personer vinner ser förutsättningarna onekligen dåliga ut.

Priser:
Totalt kommer 10 st priser att delas ut.
1-5:e pris – 10.000 poäng
6-10:e pris – 5.000 poäng

Så utses vinnarna:
De medlemmar som under tävlingsperioden får högst poäng totalt genom rätt- och snabbast svar inkl. bonuspoäng vinner.

Tävlingsperiod:
Tävlingen pågår 30 mars - 7 april. För att ha chans att vinna behöver svaren skickas in under denna period.

Deltagande och spelregler:
Spela quizet som består av 6 st slumpmässigt utvalda frågor om Medlemsprogrammet och utvalda samarbetspartner. Du får poäng både för rätt svar samt hur snabbt du svarar. Det går även att tjäna upp till 500 bonuspoäng genom att bjuda in/utmana fler personer att spela quizet. Du får 100 bonuspoäng per registrerad spelare. För att erhålla bonuspoäng måste den eller de som man har delat spelet med ha spelat och registrerat sig via den delade länken. Bonuspoängen är vinstgrundande. Vinnaren koras utifrån högst sammantagen poäng, beräknat utifrån antal rätt, svarstiden och ev. bonuspoäng.

Alla har rätt att spela quizet och delta i tävlingen men för att kunna vinna måste man vara minst 18 år samt vara eller bli medlem i Coop i samband med att priset delas ut. Det går att spela quizet upp till 3 ggr.

Obs! Quizet går ej att spela i webbläsaren Explorer.
 

Attachments

  • Screenshot 2020-04-05 at 10.21.48.png
    Screenshot 2020-04-05 at 10.21.48.png
    572,8 KB · Visningar: 318
Toppen