Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bimbimbap

Medlem
Någon som lyckats göra en bokning med Singapore Airlines? Ringde nyss till Talinn och de kunde enbart erbjuda Turkish Airlines för Business class till Bali september 2021. Någon som vet när och hur man kan boka med singapore airlines igen?
 

palmen

Moderator
8e maj via vanliga numret

Så du har lyckats göra en poängbokning med SQ och applicerat din 2-4-1 via SAS kundtjänst?!? Eller missförstår jag dig fullständigt nu? :oops::rolleyes:
Jag gissar på lite ironi i inlägget. Ingen info finns i dagsläget om när det blir möjligt.
Min okvalificerade gissning är att det blir tidigast en bit in på 2021, men det är som sagt en gissning.
 

Maja

Medlem
Jag gissar på lite ironi i inlägget. Ingen info finns i dagsläget om när det blir möjligt.
Min okvalificerade gissning är att det blir tidigast en bit in på 2021, men det är som sagt en gissning.
Min gissning också, men hoppet är det sista som överger oss.

Är ännu sur över mina två bokningar med SQ i såväl Business som First som gått om intet nu under Coronatiden. :mad::eek:
 

Glenn E

Medlem
Jag bör trigga voucher 2 snart.
Om man triggar vouchern men för en återbetalning efteråt som gör att man hamnar under 300000 sek får man då ändå behålla vouchern?
Gissar på JA
 

Remains

Medlem
Bokade precis en 1-4-2 CPH-PEK-HAN nästa höst. SAS C och ANA Y på ditvägen och C på båda hem.

Går det att be Tallinn boka om till business på ANA flighten om tillgänglighet uppstår?
 
  • Gilla
Reactions: El0
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen