Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Inte alls onödigt. Jag vill planera min resa precis som vanligt och vara beredd när det öppnas upp. Inga konstigheter.
Tillgängligheten du ser nu är ju tämligen irrelevant jämfört med vad du kan boka i månad x (som jag gissar är efter sommaren 2020). De flighter som finns nu kanske ställs in efter sommaren osv.

Om du redan nu vill planera din resa skulle jag föreslå united.com då deras tillgänglighet stämmer tämligen väl med sas eurobonus (förutom inom USA).
Det är gratis och tämligen enkelt att söka och du behöver inte passa några öppettider.
 

palmen

Moderator
Pratade med dem precis avseende ombokning av en resa till Tanzania. De kan inte göra nya bokningar men kan omboka. Ser dock bara fram till April nästa år och jag ville boka om till Juli nästa år
Att de bara ser till April är inget konstigt då inga bolag släpper biljetter längre fram än ett år i tiden, de flesta släpper 330-360 dagar innan. Resor i juli nästa år kommer du tidigast kunna boka om till i juli/augusti 2020.
 

MajaKlara

Medlem
Bokade med 2-4-1 ARN.EWR-ARN för avresa i februari 2021 i går 18 maj. Två betalkort gick inte igenom trots flera försök. Betalade då med Paypal.
Pengar, 2-4-1 voucher och EBpoäng dragna från kontot, men jag har inte fått biljett och bokningen syns inte när jag är inloggad. Någon annan som erfarit något liknande? Har mailat Guldsupporten men inte fått något svar än.
 
Blir flyget inställt så kommer du få tillbaka alla avgifter och din voucher, även om den har gått ut. Sedan får vi bara hålla tummarna att du kan hitta en ny resa till nästa år! :)

Behöver man göra något när utresan blivit inställd? behöver jag ringa för att avboka resan eller sköts allt automatiskt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen