Senaste nytt

SAS A350-900 - vi som flyger på invigningsflygningen den 28/1

Om du ska åka med, vilken kabin åker du i?


  • Total voters
    22

palmen

Moderator
Jag har varit i kontakt med Mikkeller och dagen till ära har jag fått ok på att gästa 20 personer till "Mikkeller loungen" på CPH om det är några fler som vill mötas upp. Går allt som det ska med transfer från Stockholm är jag där 12:30

:);):D:rolleyes:

EDIT: Dryck får alla betala själva...
 
D

Deleted member 30163

Guest
Ny på forumet och det kittlar lite i flygtarmen trots att jag precis kommit hem :) 200k kändes lite för mycket dock, men 30k för Go var ju ok. + resan till CPH. Har dock en del Amex points så jag funderar att flytta
 

Tongen2

Medlem
Jag har varit i kontakt med Mikkeller och dagen till ära har jag fått ok på att gästa 20 personer till "Mikkeller loungen" på CPH om det är några fler som vill mötas upp. Går allt som det ska med transfer från Stockholm är jag där 12:30

:);):D:rolleyes:

EDIT: Dryck får alla betala själva...

Det där sålde du in bra! ;)
Nu blev jag plötsligt mer taggad!
Gissar att du åker med SK1421 kanske? I så fall samåker vi :p
 

Najk

Medlem
Har en Awardbokning i Business ut den 28:e och hem 29:e, även den i Business på A350

Denna har jag bestämt mig för att avboka då jag även har en resa över helgen bokad med en kompis.

Är det någon som är sugen på att åka på premiären så skicka PM till mig så kan vi synka avbokning/bokning om platserna går tillbaka.
 

Tonton

Medlem
Har en Awardbokning i Business ut den 28:e och hem 29:e, även den i Business på A350

Denna har jag bestämt mig för att avboka då jag även har en resa över helgen bokad med en kompis.

Är det någon som är sugen på att åka på premiären så skicka PM till mig så kan vi synka avbokning/bokning om platserna går tillbaka.

Du har PM ;)
 
Toppen