Senaste nytt

Sas återupptar flera destinationer

intuition

Medlem
Kära SAS,

Jag har mottagit ert glädjande meddelande om att ni återupptar trafiken på flera destinationer, med start 15 juni.

På grund av ett stort intresse för resor har jag nu fler resplaner än vanligt att boka och det kan komma att ta lite tid. Jag ber om ert tålamod. För närvarande har jag nått fram till resor jag skulle vilja göra den 13 mars, men jag försäkrar er om att jag arbetar så fort jag kan och att alla mina resplaner kommer att hanteras i turordning.

Det är också många flygbolag som hör av sig och vill att jag bokar med dem, och jag ber er därför att inte kontakta mig mer just nu. Jag kan tyvärr inte lämna något besked när jag har hunnit till den 15 juni, men ni förstår säkerligen att jag inte i denna exceptionella situationen kan prioritera just ert svarta hål.

Återigen, tack för ert tålamod och jag lovar att höra av mig så fort jag har nått till den punkten där det är aktuellt att placera mer pengar som oprioriterade fordringar till hög risk och utan avkastning.
 

Tobbe.O

Medlem
SE-ROX (A320Neo) kom åter i trafik idag! :)
Så härligt att se fler SAS plan i luften! :)

Screenshot_20200605-181203.png
 

ulagun

Medlem
Kul att det börjar bli lite flygningar nu hoppas också att loungerna öppnas igen senare i sommar.:)

SAS m.fl bolag öppnar nu upp allt fler linjer från Kastrup. Enl hemsidan är dock fortfarande det mesta som lounger taxfree shoppar mm. stängda (lukket) .
Hur resonerar ansvariga? Flyga OK men besöka en f.ö. totalstängd flygplats ...
 

ante_77

Medlem
1 juli verkar det bli full fart på triangeln mellan huvudstäderna

Visa bifogad bild 109734

Visa bifogad bild 109735

Visa bifogad bild 109736

Det där är med stor sannolikhet fel. Om någon vecka försvinner nog några avgångar...så som det har varit konstant.
För min egen del så kan dom komma upp med hur många nya destinationer dom vill. Men så länge jag inte fixar connection från UME och måste ta tåget till ARN så är allt oaktuellt egentligen. När man landar på ARN så har de flesta flyg redan avgått och så åker man på 23t mellanlandning.
 

LarsCph

Medlem
Premiär idag för New York och SK909! :):)

Visa bifogad bild 109921

Har de fikset nogen servering nu på de oversøiske fly? Jeg syntes de har opdateret deres webside fra at de arbejdede på servering oversøisk til nu at skrive

"
Due to the current situation all food and beverage service temporary ceased on all SAS flights.

You are allowed to bring light snacks and non-alcoholic beverages on board SAS flights. Examples of light snacks include a chocolate bar, a sandwich or similar. We have implemented these measures to limit the contact associated with handling waste from consumption of food and beverages onboard.
"

Men stor glæde over at de kommer igang igen nu!
 
Toppen