Senaste nytt

Sas återupptar flera destinationer

Samosaguas

Medlem
Här kommer uppdateringarna i trafiken i text, så slipper man klicka på länken.

Uppdateringar i trafikprogrammet juni 2020


Från 1 juni

ARN-SFT Stockholm - Skellefteå

Från 2 juni

CPH-AAR Köpenhamn - Århus

Från 8 juni

CPH-AMS Köpenhamn - Amsterdam

CPH-BGO Köpenhamn - Bergen

CPH-SVG Köpenhamn - Stavanger

SVG-ABZ Stavanger - Aberdeen

ARN-HEL Stockholm - Helsingfors

ARN-TKU Stockholm - Åbo

ARN-MMX Stockholm - Malmö

ARN-KLR Stockholm - Kalmar


Från 10 juni

CPH-EWR Köpenhamn - New York

CPH-ORD Köpenhamn - Chicago


Från 15 juni

ARN-AGH Stockholm - Ängelholm
 

squeezen

Medlem
plus att om man vill ha ordentligt (fritt för tolkning vd det betyder) med mat i biz till exempel och fika på flyget så är det frågetecken på catrring, samt att munskydd sådär kul att fippla med. När mikkeller och Gosset ska in i flabben varje kvart...?

jag vill nog avvakta lite tills man tillåts slappna av mer.
Givetvis för alla med nödvändiga resor är detta great.
Sen ska väl UD också ta bort avrådan, så positivt steg men i praktiken, tex på longhaul är det ju lite frågetecken...
 

ptotheg

Medlem
Att det går flyg är ju det lilla i det hela, US ska tillåta folk att resa in också vilket kan ta lång eller kort tid beroende på dagsform hos Trump.

Absolut men är det något land som ska släppa på tidigt tror jag ändå på US med Trump i spetsen. Där har vi någon som sätter ekonomi före medmänsklighet. Huruvida det är bra är en helt annan diskussion.
 

sembl

Medlem
Absolut men är det något land som ska släppa på tidigt tror jag ändå på US med Trump i spetsen. Där har vi någon som sätter ekonomi före medmänsklighet. Huruvida det är bra är en helt annan diskussion.
Välkommen till new York on tre veckor då. Allt är stängt fortfarande förutom mataffärer, apotek och några få restauranger som kör takeway. De flesta hotell har stor andel hemlösa inkvarterade och många av de bättre hotellen håller stängt tills 16e juni men några jag varit i kontakt med för staycation planerar inte att öppna förrän kanske slutet på juli.

Det är fortfarande för stor risk här. Förra veckan släppte de kravet att man måste sitta i karantän i Texas om man åker dit från en annan stat. Men igen det betyder inte att kranen är öppen.

Enligt rykten i media så kommer man inte lätta på kravet än på ett tag gällande icke medborgare på ett bra tag. Men vi kan alltid hoppas.
 

Scanwing

Medlem
Är mjukstart med två avgångar i veckan till EWR och ORD i juni. För att sen i juli växla upp till fem avgångar i veckan till EWR och sex till ORD. Allt enligt check-in.dk
 

HansO

Medlem
Och med det ryker avgångarna till EWR & ORD från Arlanda. Risken är nu en total koncentration till Köpenhamn av alla långlinjer.
 
Toppen