Senaste nytt

Revolut Rewards lanserat i Sverige

M.K

Medlem
6D773DB2-468D-42C2-AD92-8B00C900F655.jpeg


Nytt Rewards erbjudande som även gäller för oss befintliga kunder. Det gick smidigt och snabbt att lägga in Revolut som betalningsmetod och sedan få fem credits till ett värde av 63:- i mitt fall.
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Ska bilden tolkas som att Voi tänker lansera i London eller är det bara en random bild tro?

Det är nog garanterat tanken - de satsar ju hårt på UK just nu, med flera städer som de håller på att testa i. Närmast London just nu är Milton Keynes. F.ö så utgår UK Voi-teamet från London

E-scooters var ju förbjudet i UK på allmänna vägar fram till och med Juli 2020 - därav att denna marknaden har tagit lite längre tid att komma till :)
 

M.K

Medlem
3288B187-4D4D-43BF-BACA-EB598515535C.jpeg


Jag blev lite intresserad av att testa detta Rewardserbjudande. Massor av träning, simning mm framförallt i Stockholm.

Unlimited utan bindningstid kostar 729sek normalt per 30 dagar och går att frysa fritt. Till skillnad från SATS som tagit bort Amex ( och kontinuerligt fortsatt höja priserna) går det bra att använda detta efter de tre första månaderna med Revolut.

Det känns som ett utmärkt komplement för framförallt oss träningsintresserade Stockholmare som reser mycket då vi är hemmaplan.

Eurobonus:
BE0014D8-6599-483E-999E-A379FC9BC075.jpeg


Swiftr är även partner med SAS vilket ger olika antal poäng beroende på val per faktureringsperiod.

Intressant som sagt. Någon som redan testat detta?
 
Last edited:

intuition

Medlem
OMG!!
Fick en avisering från Revolut om att jag fått cashback.
Loggar in och ser att jag fått 10% på dett köp hos Cervera. I december, så drygt 140 (!) dagar mellan köp och utbetalt.
Positivt var däremot att jag fick 10% rakt av på totalkostanden. Enligt min notering skulle det räknas exmoms men så verkar det inte ha gjorts.
 
Toppen