Tonton
Medlem
I mars så bokade jag en Error fare på ett kedjehotell i Sydostasien för 3 nätter i mitten av december.
Snabb prisöversikt på de olika rummen för 3 nätter:
28m2 Billigaste standardrum - 4100kr (samma datum som jag ska besöka hotellet)
150m2 Superior Deluxe Suite - 12500 (kollat helgen innan eftersom jag redan bokat detta rum)
Jag bokade:
150m2 Superior Deluxe Suite för 3100kr
Så ja, en error fare är det ju utan tvekan, speciellt eftersom det börjar bli högsäsong.
Ingenting har hänt med bokningen sedan den skapades i mars och den har såldes legat orörd i 5 månader.
Nu undrar lite om vad jag kan förvänta mig, samt vad hotellet har för åtaganden när jag anländer till destinationen i December? Kan de neka mig att bo där på den raten?
Har tidigare rest på error fares, men aldrig bott på error fares - så all input uppskattas
Snabb prisöversikt på de olika rummen för 3 nätter:
28m2 Billigaste standardrum - 4100kr (samma datum som jag ska besöka hotellet)
150m2 Superior Deluxe Suite - 12500 (kollat helgen innan eftersom jag redan bokat detta rum)
Jag bokade:
150m2 Superior Deluxe Suite för 3100kr
Så ja, en error fare är det ju utan tvekan, speciellt eftersom det börjar bli högsäsong.
Ingenting har hänt med bokningen sedan den skapades i mars och den har såldes legat orörd i 5 månader.
Nu undrar lite om vad jag kan förvänta mig, samt vad hotellet har för åtaganden när jag anländer till destinationen i December? Kan de neka mig att bo där på den raten?
Har tidigare rest på error fares, men aldrig bott på error fares - så all input uppskattas