Senaste nytt

Qatar eller Emirates kampanj i business?

Matore

Medlem
Boka qatar.
Inga extra stopp, det är inte värt extra restider/risken bara för qsuite. 787 eller 350 (utan qsuite) är båda bra.
Al mourjan har ständigt blivit sämre senaste 5 åren men visst, gratis skumpa finns och sjyssta mackor o delin, buffen är kass.
30 legs i qatar C mellan 2016-2019

mjukvaran alltid bra. Hårdvaran på vissa fligter i 777 kan va 2-2-2 och galet trånga fotlådor även för mig som 180cm.

förstår det är en del Pengar men svaren kommer vara de samma även om du frågar 5ggr till. Du riskerar bara ökande priser med att vänta...
superbra input, trodde det kanske var värt att studsa via FRA eller nåt för att få q-suites, men är det inte riktigt värt det, så kanske vi ska nöja oss med att ha q-suites på leggen till/från Maldiverna(det är det på alla avgångar). Jag tänkte vänta lite att boka till efter helgerna, då brukar Qatar ha januarirea sägs det?? :)
 

squeezen

Medlem
superbra input, trodde det kanske var värt att studsa via FRA eller nåt för att få q-suites, men är det inte riktigt värt det, så kanske vi ska nöja oss med att ha q-suites på leggen till/från Maldiverna(det är det på alla avgångar). Jag tänkte vänta lite att boka till efter helgerna, då brukar Qatar ha januarirea sägs det?? :)
Kan tilläga (såg inte det nämnts när jag skummade igenom igen, alt missade jag det) att det kanske bästa är deras dine on demand koncept. Du kan reservera mat från menyn och sedan styr du helt själv när du vill äta.
Kvälls/nattflight kör jag alltid ”dinner as soon as possible after take-off and breakfast as late as possible before landing”
Vissa bolag kan ju sabba en 9h flight (som teoretiskt bör ge bra med sömn) med att ta 2.5h på sig att få fram middag sedan ska det serveras frukost 2h innan landning..
 
D

Deleted member 30163

Guest
fotbollsplan*3-lounge får man leta efter.
ja det är ju det som är mest negativt, framför om man har en lång transit. kan vara fullt överallt men ändå ser det tomt ut. har tagit in på flygplanshotellet ett par ggr för att slippa.
 
Toppen