Senaste nytt

Problem att logga in på Radissons hemsida och app

BAS

Medlem
Kollar poänghistoriken nu igen. Har kommit in en ny post sen jag tittade för 30 minuter sedan - "Points migration balance", med alla mina poäng! Hade nog otur att logga in medan de migrerade data, men det borde ha funnits en STOR varning om att poängsaldot temporärt kunde vara = 0 på grund av migrering :mad:
 

Wipe75

Medlem
Haft problem ett par dagar, men nu funkar allt. Dom verkar dessutom köra på den nya listan för uttag av poängnätter nu
 
Jag provade min första poängbokning. Det stod att priset var 30000 poäng, men det tillkom även en Room 1 cost på knappt 40 EUR. Jag dubbelkollade att det inte är Points+Cash. Brukar det vara så på Radisson?
Bokningsbekräftelsen på mail sa 0 i kostnad, men manage booking på webbsidan listar kostnad i pengar utöver poängen.
 
  • Gilla
Reactions: BAS

BAS

Medlem
Jag provade min första poängbokning. Det stod att priset var 30000 poäng, men det tillkom även en Room 1 cost på knappt 40 EUR. Jag dubbelkollade att det inte är Points+Cash. Brukar det vara så på Radisson?
Bokningsbekräftelsen på mail sa 0 i kostnad, men manage booking på webbsidan listar kostnad i pengar utöver poängen.
Råkade ut för precis samma nu. 75000p per natt blev till 75000p + 133eur per natt i bekräftelsen :(
 

Jonas F

Medlem
Jag kan fortfarande inte logga in efter delningen av programmen. Det står bara att jag loggar in för första gången och måste bekräfta min e-postadress. Men det dyker aldrig upp något aktiverings-mail.

Fler som fortfarande har strul med detta?
 

jerixon

Medlem
Har ett par award bokningar i USA som jag inte nu alls kan se eller gå till via appen längre. De är inte förrän i November dock så får väll se vad som händer =)
Mina award bokningar för Aug i europa ser OK ut fortf i appen.
 

Homer

Medlem
Jag har fortfarande inte lyckats avboka och Radisson har fortfarande inte hört av sig efter tfn samtal
och inte heller svarat på e-post.
Nu går det inte alls att öppna bokningarna. :mad:
Nytt försök med att kontakta hotellet direkt.
(London i juli)
 

Homer

Medlem
Svar från hotellet.
Hm...jag är inte helt övertygad av den här förklaringen, för kundtjänst kunde ju inte heller boka av via telefon.


Hi Homer

I confirm that those 2 reservations below are now cancelled, free of charge.
You were not able to cancel them on-line as they were made via a special flash sales offer.

Should you require any further assistance please let me know.


Kind regards,

Reservations Supervisor
 
Toppen