Senaste nytt

Problem att logga in på Radissons hemsida och app

Jonas F

Medlem
Är det någon annan som får felmeddelanden när ni försöker logga in på Radissons hemsida eller app just nu?

Jag hade blivit utloggad och när jag försöker logga in får jag det här felmeddelandet:

1F66CA5F-063D-4ED3-AF39-C8CF5A185C99.png

Om jag försöker återställa lösenordet blir det istället:

F279DE01-F8F0-407C-AF61-F60E69273F3F.png

Någon mer som har problem med detta?
 

Mangostan

Medlem
Kan du ha gamla appen? Har kommit en ny som heter Radisson Hotels. Jag kom inte in på den gamla, och fick nog samma felmeddelande som du. Har inte testat hemsidan.
 

Jonas F

Medlem
Kan du ha gamla appen? Har kommit en ny som heter Radisson Hotels. Jag kom inte in på den gamla, och fick nog samma felmeddelande som du. Har inte testat hemsidan.
Det var nya appen. Och även hemsidan som sagt. Men nu kom jag in igen så det var nog bara något tillfälligt fel. Skönt.
 
Förvånande tycker jag. Jag pratar alltså inte om att logga in, utan det går inte att ens se hemsidan. Provade precis igen, funkade inte i appen heller.
 

ekf

Medlem
Förvånande tycker jag. Jag pratar alltså inte om att logga in, utan det går inte att ens se hemsidan. Provade precis igen, funkade inte i appen heller.
Har du provat en annan enhet/webbläsare? Testa att radera all "webbplatsdata" inkl kakor för Radissons sida och se om det hjälper...
 
Har du provat en annan enhet/webbläsare? Testa att radera all "webbplatsdata" inkl kakor för Radissons sida och se om det hjälper...
Ja, Firefox under ubuntu med och utan raderade cookies, samt safari för ios både via min wifi/fiber samt via 4G (will inte tömma alla cookies på den senare dock). Samma resultat. I appen ser det ut som i första inlägget i tråden.

EDIT: den säger "your connection is not stable" i appen, både över wifi och 4G. Provade att logga ut och logga in igen, funkar inte.
 
Nu funkar det igen i appen på iOS och från Safari på MacOS. Fortfarade stendött från Firefox, hela hemsidan är ett felmeddelande. Känns rätt oproffsigt faktiskt men nu kan jag boka iaf.
 

pswe

Medlem
Noterade att Radisson-appen blivit uppdaterad under natten.
Nu hade jag fått ”Radisson Americas”. Var inloggad men inga funktioner fungerade...
Laddade ner Radisson appen för övriga världen, den kom upp på svenska och den fungerar som inloggad.
En stor nackdel verkar emellertid vara att bokningar i Amerika inte längre visas, utan där är endast en hänvisning till deras sida.
Rätt uselt att inte hålla ihop det i ett system.
 
Toppen