Senaste nytt

Pralinerna i SAS Plus

lemi

Medlem
Tror det räknas som inrikes typ... Finns kanske inte då. Norden och Baltikum räknas ju som inrikes enl. SAS. Iaf enl. deras poängtabell... :( Borde vara svaret på att det inte finns där. De har ju begränsat urbud på cateringen på så korta flighter...

Som jag har fått det förklarat av cc finns pralinerna i pluskabinen på europalinjer, men inte intra-Norden/inrikes.

Verkar stämma. Fick inga praliner CPH - ARN idag men fick ovanstående på ARN - LED.

Lite OT. De hade inte ens mouserande på CPH-ARN idag. Bara vitt, rött och, tack o lov, Mikkeller.
 

fcx

Medlem
Verkar stämma. Fick inga praliner CPH - ARN idag men fick ovanstående på ARN - LED.

Lite OT. De hade inte ens mouserande på CPH-ARN idag. Bara vitt, rött och, tack o lov, Mikkeller.

Mousserande (och starksprit) finns även det enbart på kubflighter.
 

Airman

Medlem
Kanske man skulle plugga lite SAS-serveringskunskap. Att lära sig allt lär ju täcka några terminer och ge en fin kandidatexamen :rolleyes:

On topic så hoppas jag komma ihåg att be om praliner på nästa kubresa. Ingen sådan planerad ännu tyvärr.
 
Kanske man skulle plugga lite SAS-serveringskunskap. Att lära sig allt lär ju täcka några terminer och ge en fin kandidatexamen :rolleyes:

On topic så hoppas jag komma ihåg att be om praliner på nästa kubresa. Ingen sådan planerad ännu tyvärr.
Du behöver inte be om pralinerna, de kommer ut med dem till alla efter maten till kaffet. Ligger i ett stort berg på en bricka :)
 

Once56

Medlem
E39AD1B4-8BEF-4712-906B-2B7A8B574133.jpeg
En ny favorit: Rhum & vanilla delight serverades från BCN till OSL idag
 
Toppen