Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

P.Andersson

Medlem
Riktigt härlig vy från Scandic Sjöfartshotellet (Balcony superior). :) Billigt också, 30 000 scandic poäng för två nätter.
 

Attachments

  • ScandicSjöfart.jpg
    ScandicSjöfart.jpg
    95,9 KB · Visningar: 399
Last edited:

mha321

Medlem
Det är något fel på folk på detta forum, "Fält utanför fönstret, sammets stolar och ett Max i närheten, det är 'The box' i Linköping..."
Säkerligen ett sammanträffande, men tror mer på ett jävla kunnande och för mycket resande.o_O
Principiellt håller jag med dig men i det här fallet skulle jag spontant gissa på att det var det faktum att fotografen postade bild från just Box i Linköping ett par dagar innan som tipsade....
 

palmen

Moderator
Det är något fel på folk på detta forum, "Fält utanför fönstret, sammets stolar och ett Max i närheten, det är 'The box' i Linköping..."
Säkerligen ett sammanträffande, men tror mer på ett jävla kunnande och för mycket resande.o_O
Har bott där 2 ggr senaste månaderna, utsikten stämmer överens med det jag sett från mina rum (alltid fått hörnrum längst ut). Max ligger utanför också.

Principiellt håller jag med dig men i det här fallet skulle jag spontant gissa på att det var det faktum att fotografen postade bild från just Box i Linköping ett par dagar innan som tipsade....
Njae, har bott där själv några ggr nu i år och inredning samt det man ser utanför stämmer väl överens med just box. Ingen koll på att personen postat om det tidigare. Enda matställe i närheten är ju Max också.
 

Micce1980

Medlem
Comfort hotel Norrköping. Plus för nära till allt, trevligt allmänutrymme, bra personal på morgonen, tysta och välisolerade rum, ac och smidig parkering (har fått min beskärda del av mycket trånga hotelgarage), minus för personalen vid incheckningen som pratade om allt och inget oavbrutet samt en lite väl ungdomlig inredning på rummen
 

Attachments

  • 243E906E-9CC1-45DD-80EE-398EA6442DC1.jpeg
    243E906E-9CC1-45DD-80EE-398EA6442DC1.jpeg
    95,4 KB · Visningar: 331
  • 505164F3-F485-4824-B582-5536C9B66699.jpeg
    505164F3-F485-4824-B582-5536C9B66699.jpeg
    74,8 KB · Visningar: 337
Toppen