Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

HCas

Medlem
Jag flög ARN-LHR i Plus i början av juni och det var varken tal om handduk, nötter eller fördrink. Det var en runda med vagnen för kub och dryck och därefter kaffe.

När jag tänker på saken tror jag aldrig jag har upplevt något annat koncept i Plus. Kanske att det har varit handduk någon gång, men separat drinkservering eller nötter innan maten har jag nog inte varit med om på shorthaul.
 

Canadien

Medlem
När det infördes, tillsammans med den gråa, lite för lilla duken, så var det handduk även på korta linjer som CPH-DUS. Numera tror jag bara jag fått den på typ Rom och Barcelona. Kan inte minnas en varm handduk på London, Birmingham, Bryssel, Tyskland eller Norge.
 

gjohansson

Medlem
När det infördes, tillsammans med den gråa, lite för lilla duken, så var det handduk även på korta linjer som CPH-DUS. Numera tror jag bara jag fått den på typ Rom och Barcelona. Kan inte minnas en varm handduk på London, Birmingham, Bryssel, Tyskland eller Norge.
Åkte både Barcelona och Lissabon förra veckan o ingen handduk. Jag gillade handduken...
 

lemi

Medlem
8B507552-A579-4EC1-8861-8580C826873C.jpeg
Rostbiff idag ARN - LED. Helt ok.
 

TomJ

Medlem
En tur ner om AGp över helgen resulterade i några olika boxar, däribland två med barnmenyn. Kan fortfarande inte fatta varför man ska få maten staplad på höjden i en låda man inte kan se genom. Man får helt enkelt äta maten en sak i taget, alternativt försöka fiska upp något ur botten med alldeles för korta bestick. Jag skulle vilja se den värd som serverade en middag staplad i ett högt glas (tillagad och sen förvarad i kylen några timmar) så man får äta först en klick kryddad creme, sen snustorra kycklingbitar, sen sallad, sen nån vete- eller bön-röra från botten. Varför i hela friden kan man inte tillverka de här kuberna som låga rektangulära lådor istället så man kan få maten serverad horisontellt istället för vertikalt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen