Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

DanielKif

Medlem
Då lådan är ersatt av boxen tänkte jag att vi kan slänga upp en ny tråd om de nya SAS Cubes som lanserades idag.

Här är mitt bidrag från frukostkuben på flyget mellan ARN-ATH som gick 06.00 imorse.

afe0c1e58a3ab058f899df18b3ea5cb8.jpg

43b8b433f673d37b6aa5b0347a61d7b7.jpg

14541d059a5b3117916f76c6f0194a59.jpg
 

intuition

Medlem
Plus för juicen.
Men boxen?! Läste jag inte att kuben hade tillkommit för att SAS hade "studerat vanliga resenärer och insett att de ville äta med en hand"? Jag menar, det här är ju ungefär samma innehåll som vanligt, dvs du ska bre din macka själv m.m. Jag ser minst 6 olika förpackningar inne i kuben, som alla kräver 2 händer för att öppna.
Dvs absolut inget nytänk alls, förutom att kuben antagligen kräver mindre lagringsutrymme.
 

DanielKif

Medlem
Fanns det flera sorters Brämhults?
(finns den bara till frukost?)
Jag såg bara denna och gissar att fler sorter inte fanns med på denna flygningen.

Ingen ost! Förutom färskosten som jag använde ist för smöret.

Plus för juicen.
Men boxen?! Läste jag inte att kuben hade tillkommit för att SAS hade "studerat vanliga resenärer och insett att de ville äta med en hand"? Jag menar, det här är ju ungefär samma innehåll som vanligt, dvs du ska bre din macka själv m.m. Jag ser minst 6 olika förpackningar inne i kuben, som alla kräver 2 händer för att öppna.
Dvs absolut inget nytänk alls, förutom att kuben antagligen kräver mindre lagringsutrymme.

Allt förberedande kräver två händer. Sedan blev det lite trångt iom att kuben tar stor plats. Det går ju inte använda kuben till annat än avfallsplats.
Besticken är mindre, snyggare och smidigare
 

Homer

Medlem
Plus för juicen.
Men boxen?! Läste jag inte att kuben hade tillkommit för att SAS hade "studerat vanliga resenärer och insett att de ville äta med en hand"? Jag menar, det här är ju ungefär samma innehåll som vanligt, dvs du ska bre din macka själv m.m. Jag ser minst 6 olika förpackningar inne i kuben, som alla kräver 2 händer för att öppna.
Dvs absolut inget nytänk alls, förutom att kuben antagligen kräver mindre lagringsutrymme.


produktutveckling a la smartpass...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen