Senaste nytt

Omöjligt att komma fram till SAS kundtjänst via telefon

Matore

Medlem
Alltså så här jobbar jag numera :)
 

Attachments

  • kärmklipp.JPG
    kärmklipp.JPG
    68,2 KB · Visningar: 294

M.K

Medlem
Varför ska det vara så otroligt svårt att komma fram nuförtiden? Det får bli fler resebyråbokningar framöver. Så otroligt tröttsamt som lojal EBD och LTG med allt strul vid ombokningar.
 

J1981

Medlem
Kötid 1h igår eftermiddag, samtalet bröts i telefonkön (slutade höra musiken, sen avbröts samtalet 10 min senare)

07:00 idag en 1h kötid enligt rösten, gav upp direkt
14:00: suttit lite över halvtimmen nu. väntar o ser.
 

Big Birger

Medlem
45 min kö när jag ringde 13:45, och 14:30 fick jag snabb och effektiv hjälp. Inget erbjudande om att bli uppringd, så jag kommer väl att höra den där pausmusiken i huvudet ikväll när jag ska sova...
 

AtleFlyg

Medlem
Fick erbjudande om uppringning idag som jag tog. Skulle ta en timme. Efter en timme gav jag upp och ringde själv. Fick svar efter 43 min. Pratade i 20 min och sen efter jag lagt på ringde de upp efter ca 10 min... Så "att man behåller sin plats i kön" är nog inte helt sant....
 

011430121

Medlem
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.
 

Big Birger

Medlem
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.
Låter rimligt. Jag har fått flera ändringar till Connect, men även till Air Baltic på till exempel Arlanda-Frankfurt. Verkar som att SAS förbereder sig för pilotstrejk.
 

Mr Basic

Medlem
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.

Låter rimligt. Jag har fått flera ändringar till Connect, men även till Air Baltic på till exempel Arlanda-Frankfurt. Verkar som att SAS förbereder sig för pilotstrejk.
OT.
Kan detta vara anledningen till att det inte går att boka sittplats alls på flyg i juli? :rolleyes:
Edit. Intra Europa
 

J1981

Medlem
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.

Stämmer nog. Var ombokningar jag ringde på där SAS bara ändrat ena legget i resorna.
 
Toppen