Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

palmen

Moderator
Var tyvärr inte med på den sista flighten men var med på den första Air India flighten så hoppas det kommer värvning för det senare.

Skämt å sido. Tycker om att läsa om den här typen av spektakel i en och samma, samlad tråd så det ska bli riktigt kul!
Kanske kommer framöver att man ska delge något från en inaugural flight.
Får utvärdera upplägget nu denna gång så får vi se vad det blir framöver.
 

Sir Lemon

Medlem
Var tyvärr inte med på den sista flighten men var med på den första Air India flighten så hoppas det kommer värvning för det senare.

Skämt å sido. Tycker om att läsa om den här typen av spektakel i en och samma, samlad tråd så det ska bli riktigt kul!
Stackars sate som missade den ;)
 

Tonton

Medlem
Jag fick en värvning till ett SAS AMEX Classic under min tid som värvare i september.
Tack då mycket till den som använde min värvningslänk!

Jag fick en värvning till Classic, en till Premium och en till Gold, totalt 28000 poäng. Tusen tack!! Lovar att dessa ska användas väl.

Jag fick 4 värvningar till classic under månaden! Totalt 24000 poäng. Ett jättetack till de som valde min länk :) Otroligt uppskattat.

Jag måste erkänna att jag är förvånad av hur många det är som skaffar classic-kortet. Även när jag var månadens värvare i våras så var det mycket classic som kom in.
 

palmen

Moderator
Jag måste erkänna att jag är förvånad av hur många det är som skaffar classic-kortet. Även när jag var månadens värvare i våras så var det mycket classic som kom in.
Det är ett bra första kort, du vet att "den första är gratis".
Sen var det ju kampanj i september där man skulle få 18k poäng för classic vid värvning. Lyckades själv kunna övertala 2 personer att det var en bra deal.
 

GOTBound

Medlem
Det är ett bra första kort, du vet att "den första är gratis".
Sen var det ju kampanj i september där man skulle få 18k poäng för classic vid värvning. Lyckades själv kunna övertala 2 personer att det var en bra deal.

Jag gillar ”den första är gratis” för det är precis så det är, efter ”första gratis” börjar man handla i specifika affärer genom en webbportal, när det är dags att flyga lägger man in extra stopp i CPH och ARN för att få mer poäng.

Det går bara utför, nästa steg blir när man börjar blanda för ännu mer effekt och prova One World samt börjar åka till London via HEL för att det ger mer tier points eller börjar sin resa i Luxemburg för en MR i Club World [via HEL så klart]. En ständig manisk jakt på nästa poäng och nästa tier där rationalitet och förnuft är borttappat på vägen.
 
Jag glömde rapportera hur det gick för mig. Jag blev värvare i mars, vilket förlängdes till två månader (april också). Turligt nog var det en kampanj med 25% extra precis i skiftet till mars, så jag fick några värvningar då.
Resultatet:
  • 1 premium + 25% (15k)
  • 1 elite + 25% (22.5k)
  • 1 premium (12k)
  • 1 elite (18k)
  • 1 classic (6k)
om jag hittat rätt. 73500 poäng. Mycket mycket uppskattat!

Utöver det fyra "rapporterat lyckade" värvningar på Billhop, men utfallet för mig varierade (tror det blev 10k + 5k + 0 + 0 kr avgiftsfritt belopp), och två-tre försök till värvning som kanske inte slutfördes.

Jag trodde aldrig det skulle bli så bra utdelning. Väldigt tacksam!
 
Toppen