Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

palmen

Moderator
@palmen, ”får” du aldrig vara med i dragningen? Nog sjutton kvalificerade du dig denna gång, och det känns tråkigt om du aldrig har chansen bara för att du håller i dragningen.
Hur skulle det se ut om jag själv var med och sen magiskt råkar någon dra mitt nummer när jag ordnar detta och är den enda som vet vem som har vilket nummer?
Jag har varit månadens värvare en dag, fick ingen värvning då :D
 

Brandten

Medlem
Hur skulle det se ut om jag själv var med och sen magiskt råkar någon dra mitt nummer när jag ordnar detta och är den enda som vet vem som har vilket nummer?
Jag har varit månadens värvare en dag, fick ingen värvning då :D
Förslag är att ENDAST palmen är med på oktoberdragningen. Då blir det inget snack och suspekta tävlingar och du får (förhoppningsvis) värvningar som stort tack för hjälpen!
 
På tal om värvningar, hur gick det för de som fick värva under maj, juni, juli, aug osv. Länge sedan någon skrev ut hur det gick. Mest av intresse att se hur mycket nytt folk de är som skaffar Amex-korten nu i Coronatider då resandet är begränsat.
 

Tomas E

Medlem
Förslag är att ENDAST palmen är med på oktoberdragningen. Då blir det inget snack och suspekta tävlingar och du får (förhoppningsvis) värvningar som stort tack för hjälpen!
Eller om man alternativt skulle vilja ha ett urvalskriterium formulerat ungefär som de brukar vara: du ska vara moderator på BC för att kvalificera denna månad.

Det kunde väl vara lagom att köra detta urvalskriterium en gång (en månad) per år?
 
Toppen