Senaste nytt

Nya Milesregler post Covid-19?

stare

Medlem
Inser att jag och många med mig flyger i runda slängar 0 miles just nu och för lång tid framöver. Kommer inte ha behov av några extra miles närmaste månaderna. Undrar om flygbolagen inser detta också? Inte många som jagar guldkort och sköna lounger i dessa kris tider. Kanske flygbolagen inser detta också?
 

Senator

Moderator
Jag vet inte om jag förstår frågan. Handlar detta om att behålla status via resor? Handlar detta om att tjäna poäng på kreditkort? Kan du klargöra frågan?

Om det gäller flyga in status så är detta avhandlat i ett antal olika trådar beroende av flygbolag :)
 

stare

Medlem
Jag vet inte om jag förstår frågan. Handlar detta om att behålla status via resor? Handlar detta om att tjäna poäng på kreditkort? Kan du klargöra frågan?

Om det gäller flyga in status så är detta avhandlat i ett antal olika trådar beroende av flygbolag :)

Tänker mer generellt huruvida folk ska komma upp i någon slags statusnivå framöver, flygbranschen är i behov av förändring. vi kommer inte flyga i samma utsträckning på länge, om ens någongång.
 

Senator

Moderator
Tänker mer generellt huruvida folk ska komma upp i någon slags statusnivå framöver, flygbranschen är i behov av förändring. vi kommer inte flyga i samma utsträckning på länge, om ens någongång.

Ok, då är jag med. Ditt inlägg ligger i "Kreditkort" så det var svårt att veta vad du menar. Som vanligt ser vi gärna att man söker lite innan man postar nya trådar:
Lufthansa, status och COVID-19 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
Dubbla poäng med Flying Blue ( AirFrance/KLM) | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
SAS förlänger status ett år pga Covid-19 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
British Airways sänker gränsen för status i April, Maj och Juni | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
Hotellkedjor som förlänger status pga Covid-19 - ENDAST hotell som diskuteras | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

beskriver vad som händer just nu..
 
Toppen