Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

En tråd i 'Kredittkort' startet av Senator, 31 August 2020.

1. Tomas E

Tomas E Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Lustigt att de inte uppdaterat infon om vad Eurobonuspoängen räcker till! Texten "Värdet motsvarar en enkelresa inom Sverige i SAS Bonus" är ju en beskrivning av vad 6000 poäng räcker till, medan det ska stå "inom Europa" för att matcha 18000 poäng. Detta slogs ju upp stort på deras annonser.

MLG55 og Berglund liker dette.
  2. Tonton

Tonton Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Snart kommer mer kopplat till guldkortet!

Skärmavbild 2020-10-01 kl. 11.26.21.png

vandien, Adam Engdahl, Autonom og 6 andre liker dette.
  3. MLG55

MLG55 Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Då kom dagen jag var uppe i 10 tusen.....fick inga 18000 utan 6000 poäng.
    Ringde direkt till Amex och undrade varför jag inte fick dessa 18000, då det i mina villkor skulle betalas ut direkt.

Hon började slingra sig om att de har tekniska problem och att poängen ska betalas ut senast i januari och att hon inte kan lägga in dem nu:eek:

Jag frågade hur jag då ska kunna beställa en bonusresa:D:D:D då jag hade räknat med dessa poäng.
    Ajdå det var ju synd sa hon, men som plåster på såren kan jag manuellt ge dig några tusen extrapoäng????:D:D

Ska bli intressant att se vad några tusen innebär:D:D

Davvelavve, Ano, Autonom og 3 andre liker dette.
  4. Ano

Ano Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Det är ju fullständigt fine så som du lade fram det. Och bra att du får den kompensationen.

Har en, (dock självfallet personlig) åsikt, att vi kanske inte ska göra det som system för kampanjen, att samtliga tillslut hävdar att de minsann bör ha rätt till detta. Utan kanske kan nöja oss med att se till att de utlovade generösa 18 000 poängen kommer in tillslut.

Alla avgör självklart själva hur de vill göra avseende att kräva extern kompensation. Men själv tror jag att vi i det långa loppet möjligtvis har mer att vinna på att inte överösa med kompensation-krav i flockformation under liknande kampanjer.

palmen, Veratio, samet og 5 andre liker dette.
  5. Cristoffer Cedergren

Cristoffer Cedergren Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Blev nekad extrapoängen pga varit kund tidigare.

6. M.K

M.K Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    @Tonton Spännande med Gold! Jag betalade in allt återstående idag för mitt SAS premium tack vare Ditt inlägg. Alltså redo inom ”kort” med en slot klar. ;)

Tonton liker dette.
  7. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Är det mer eller mindre än 6 månader sedan du var senast kund? Hade du något annat AMEX-kort när du ansökte om det nya kortet?

8. Tonton

Tonton Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Jag har också en slot ledig! Måste bara spendera lite mer på Elitekortet, som införskaffades i slutet av Juli. På god väg mot två vouchers! Därefter så...

Doctor-X og M.K liker dette.
  9. M.K

M.K Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Jag har typ 80’ kvar för en voucher till men tappat motivationen då jag snart är EuroBonus miljonär med existerande vouchers som verkar förfalla. Bättre sprida poängintjäningen och få nya förmåner.

Ett nytt Elite eller Premium och nya vouchers kan jag alltid skaffa senare om SAS överlever och vi får resa igen. Riktigt kul att se vad de hittar på med Gold!

Sist redigert: 7 Oktober 2020
    igelkotten liker dette.
  10. Ano

Ano Medlem

Country:
    Sverige Sverige
    Hur har det utspelat sig för er som erhöll 6000p av bonusen till en början, någon som fört en fortsatt dialog? Fått det korrigerat? Blivit nekad? Fått någon överraskande förklaring?

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!