Senaste nytt

Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

Doctor-X

Medlem
Signade upp sambon för ett AmEx SAS Classic via inbjudan, dock har jag inte handlat något på det kortet så vet ej hur utfallet blir.
Körde skärminspelning på hela ansökningsprocessen, där jag öppnar upp villkoren och det står klart och tydligt att man skall få 18.000p efter 10k spend.
Så finns tydliga bevis på vad som gäller.
 

Johans00

Medlem
Verkar vara en riktig cirkus, jag fick 18k poäng, en jag värvade fick 18k, @Fredde_G verkar också ha fått 18k samtidigt som ett gäng här verkar ha fått 6k. Står fortfarande när man värvar att den som skaffar kortet ska få 18k. Märkligt.
 

omchsg

Ny medlem
Var i kontakt med ktj igår (via chatt) då jag bara fått 6000k poängen efter spend på 10 000 sek. De säger att man får resterade 12k poängen i januari. Den som lever får se...
 

A87

Medlem
Var i kontakt med ktj igår (via chatt) då jag bara fått 6000k poängen efter spend på 10 000 sek. De säger att man får resterade 12k poängen i januari. Den som lever får se...
Står ju ganska tydligt.

Din vän måste ansöka senast den 30 september och måste ha spenderat 10 000 kr innan året är slut för att kunna ta del av erbjudandet. Din vän kommer att få sina poäng i två omgångar när den nått sin spendering. Först kommer 6 000 SAS EuroBonus Extrapoäng överföras och 12 000 SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att föras över senast Januari 2021.
 

MLG55

Medlem
Står ju ganska tydligt.

Din vän måste ansöka senast den 30 september och måste ha spenderat 10 000 kr innan året är slut för att kunna ta del av erbjudandet. Din vän kommer att få sina poäng i två omgångar när den nått sin spendering. Först kommer 6 000 SAS EuroBonus Extrapoäng överföras och 12 000 SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att föras över senast Januari 2021.
Så stod det verkligen inte när jag ansökte om kortet
20200929_230348.jpg
 
Toppen