Senaste nytt

Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

Renato

Medlem

Attachments

  • Screenshot_20200928-100206_Chrome.jpg
    Screenshot_20200928-100206_Chrome.jpg
    35,6 KB · Visningar: 323
De förlängde väl kampanjen till 30e sep vilket någon skrev här en bit upp också. Går man in via värvningslänk så står det fortsatt 18k poäng efter 10k spend pp classic.
 

Gasterlund

Medlem
Blev du värvad eller ansökte du själv?

För jag tänkte värva en vän, men då stod det på bjud länken att det var bara 6k han skulle få, så jag sa till vännen han tjänar 18k EB så bättre att jag inte värvar.

Finns det ett annat sätt där jag kan få värvningen samt att min vän får sina 18k?
Tack

Blev värvad via BC, och är rätt säker på att det stod 18K på ansökningssidan. Dessutom var det väl så att man fick 18K även utan värvning, men att det då var ett högre spendkrav.
 

Renato

Medlem
Med tanke på bilden så är det kanske för Amex "egna" kort och med ett guldkort får man nog med poäng för att konvertera till 18 000 Eurobonuspoäng.

Bilden var inte helt bra men det är för Amex classic, nu ser jag det även när man bjuder in vännen. Och han klickar på länken. Nice nice.
 

Attachments

  • Screenshot_20200928-123538_Chrome.jpg
    Screenshot_20200928-123538_Chrome.jpg
    42,4 KB · Visningar: 289

Renato

Medlem
Blev värvad via BC, och är rätt säker på att det stod 18K på ansökningssidan. Dessutom var det väl så att man fick 18K även utan värvning, men att det då var ett högre spendkrav.

Stämmer högre spened samt att det blev ingen värvnings bonus då det inte var en värvning.

Men men nu är det bra. I villkoren var det inte uppdaterat så därav min oro.
 
Toppen