Senaste nytt

Ny kampanj från AMEX från 1oktober för nya kunder

MrRob

Medlem
Kan man värva frun (som har ett Platinum) tro? 12000+30000 poäng hade varit trevligt. Kanske för trevligt för att vara sant..?
 

palmen

Moderator
Kan man värva frun (som har ett Platinum) tro? 12000+30000 poäng hade varit trevligt. Kanske för trevligt för att vara sant..?
Verkar inte gälla värvning. Du ser det själv om du testar din värvningslänk och tittar på reglerna där, då är det vanliga summan som gäller.
 

MrRob

Medlem
Verkar inte gälla värvning. Du ser det själv om du testar din värvningslänk och tittar på reglerna där, då är det vanliga summan som gäller.

Yes, det stämmer att det står 12000+12000 där men kanske har någon erfarenhet från att man "glidit" igenom och fått mer än man "ska" få.

Men nog dumt att chansa och det är även en gambling om de nu verkligen menar ny kund och inte ny Premium-kund..
 

palmen

Moderator
Yes, det stämmer att det står 12000+12000 där men kanske har någon erfarenhet från att man "glidit" igenom och fått mer än man "ska" få.

Men nog dumt att chansa och det är även en gambling om de nu verkligen menar ny kund och inte ny Premium-kund..
Liknande kampanj har funnits 2 ggr tidigare och då var det speciell länk som gällde och värvning fungerade inte.
Skulle bli väldigt förvånad om det inte fungerar på det sättet nu också.

Bättre lägga ner tanken på värvning då det i klartext står när du värvar att det är 12k poäng och inte 30k poäng.
 

Simon90

Medlem
Hej!

Jag såg en kampanj att man får 30 000 Eurobonuspoäng om man skaffar SAS Amex Premiumkortet nu.

Får man dessa poäng även om man redan har ett Amex Classic kort?

Om en vän eller eller flickvännen bjuder in mig, är det då 30 000 poäng till mig och det vanliga beloppet (10 000?) poäng till henne?

Sist jag funderar på att skaffa SAS Amex Elite kommande år då jag antagligen behöver Elitekortet för att nå guld då. Får jag välkomstbonusen av Elitekortet om jag fått en välkomstbonus av Premiumkortet så tätt inpå?
 

Attachments

  • Screenshot_20201005-051026_Messenger.jpg
    Screenshot_20201005-051026_Messenger.jpg
    45,4 KB · Visningar: 296
Toppen