Senaste nytt

Nordic Choice Trippla poäng 1/9

intuition

Medlem
imorgon regnar det bonuspoäng!

Vårt bästa medlemserbjudande är tillbaka. Boka på choice.se eller i appen tisdag 1 september för att få trippla bonuspoäng på alla hotellvistelser mellan 1 september och 31 oktober.

Du kan boka från kl. 00.01 och fram till kl. 23.59 den 1 september.

Trippla bonuspoäng gäller alla webb- och appbokningar, på alla rumstyper på alla Comfort Hotel, Quality Hotel, Clarion Collection Hotel, Clarion Hotel och all fristående hotell, förutom Yasuragi, Hotel Kämp och St. George. För att bonuspoängen ska registreras måste du vara inloggad på din Nordic Choice Club-profil när du gör bokningen och så måste du checka in på hotellet under din bokning. Wifi och frukost ingår i priset (frukost ingår ej på Comfort Hotel® Xpress). För om- och avbokningsregler, se villkor för respektive pristyp. Erbjudandet gäller endast bokningar som görs i våra kanaler 1 september 2020 för boendeperioden 1 september till 31 oktober 2020. Trippla bonuspoäng gäller inte vid köp av presentkort.
 

ola840

Medlem
Observera dock att det inte gäller presentkort, "Trippla bonuspoäng gäller inte vid köp av presentkort."
 
Last edited:

intuition

Medlem
Har det?
Vid den här typen av kampanj är det ju styrning mot att rum ska bokas en viss dag och att vistelsen ska vara i en viss period. Då har jag svårt att se hur presentkort skulle vara med.

Däremot finns det ju inget som hindrar att du bokar i morgon på 3x kampanj och betalar med de presentkort du köpte i juli när det var 3x på spend på Nordic Choice mastercard.
 

GOTBound

Medlem
En liten design miss i erbjudandet, 31/10 är en lördag och vill jag boka en weekend fredag-söndag så får jag inte dubbla poäng.
Dagens I-landsproblem, eller poängjägarproblem.
 

intuition

Medlem
Hmm, jag var lite nöjd för jag fick 3x poäng på en vistelse i oktober som inte bokades just 1/9. Men lätt fånget, lätt förgånget. Nu dök det upp minus-post som korrigerade bort mina sköna poäng. Någon annan som haft samma?
 
  • Gilla
Reactions: hco

GOTBound

Medlem
Hmm, jag var lite nöjd för jag fick 3x poäng på en vistelse i oktober som inte bokades just 1/9. Men lätt fånget, lätt förgånget. Nu dök det upp minus-post som korrigerade bort mina sköna poäng. Någon annan som haft samma?

Ja, på min senaste vistelse fick jag x3 men efter några dagar ett SMS från NC där de "beklagade att det blivit fel" och att poängen skulle subtraheras från mitt konto.
 

Lukas2

Medlem
Det är samma här. När jag går in och kollar lite närmare, så har de dragit tillbaka poäng för mig. Jag har inte fått något SMS eller mail om att det blivit fel.
 
Toppen