Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

plover

Medlem
Hej forumet, lite nybörjare på bokningar här med poäng longhaul, men allting i Business verkar ju konstant tokslut. Kollade idag och SFO eller LAX soprent, antagligen inte så många biljetter gissar jag - men är det någon som vet i) när släpper SAS på en "ny månad" i verktyget och ii) tilldelas alla biljetter systematiskt på en gång eller släpper de på lite då och då under månaden ?

Tänkte annars försöka hänga på låset likt många andra gissar jag som har fulltankade EB konton, och vill resa hösten 2021.

Alternativet är väl att prova LH eller Swiss men det konsumerar j mera poäng.

Tacksam för alla tips
 

plover

Medlem
Aha - vilken bra sammanställning - stort tack. Verkar som om det är lite slagsmål om de få business-bilj som släpps, men det
är ju bara att jaga. Tröstade mig med en Cape Town-resa i höst så länge på Lufthansas erbjudande, ToR i business för två
pers med en mellanlandning är inte fy skam - men jag ger inte upp detta :)
 

Mr Basic

Medlem
Samt om man letar resa från USA hem, släpps de midnatt CET tid eller gällande tidszon för avreseort?
Fick du något svar på när biljetter släpps USA->Skandinavien (skummat hela tråden nu och hittar inget)? :rolleyes:
Skandinavien->USA verkar släppas midnatt CET (kollat EWR, ORD, IAD från ARN och CPH).
 
Toppen